מה עשית לי?../images/Emo25.gif
הקול שלך מבעד לטלפון... כמו שיר המתנגן באוזניי... הדברים שאתה אומר לי, כל כך מתוקים ומענגים. התחושות שאתה גורם לי להרגיש, התשוקה שבוערת בתוכי... הרצון העז לחוש אותך,ולשמוע שוב את קולך. המתח והאוירה הגואים בי. רוצה אותך כל כך!!!
מוקדש לpanki שלי...
הקול שלך מבעד לטלפון... כמו שיר המתנגן באוזניי... הדברים שאתה אומר לי, כל כך מתוקים ומענגים. התחושות שאתה גורם לי להרגיש, התשוקה שבוערת בתוכי... הרצון העז לחוש אותך,ולשמוע שוב את קולך. המתח והאוירה הגואים בי. רוצה אותך כל כך!!!