מה עשית לי?

דידי22

New member
מה עשית לי?../images/Emo25.gif

הקול שלך מבעד לטלפון... כמו שיר המתנגן באוזניי... הדברים שאתה אומר לי, כל כך מתוקים ומענגים. התחושות שאתה גורם לי להרגיש, התשוקה שבוערת בתוכי... הרצון העז לחוש אותך,ולשמוע שוב את קולך. המתח והאוירה הגואים בי. רוצה אותך כל כך!!!
מוקדש לpanki שלי...
 
הם שרו גם את שיר הטלפון

שמעתי צליל חיוג שלשלתי אסימון חייגתי לז'קלין במספרה סימון הלו מסייה סימון תקרא לי את ז'קלין הלו זה לא סימון? הלך האסימון אז מה כעת עושים עוד אסימון נשים אני בשביל נשים מוכן הרבה לשים שלשלתי אסימון עוד אסימון אחד איך שנכנס יצא ישר לתוך היד הלו מרכזייה תראי אני שלשלתי אסימון... "הקפד על צלילי החיוג הרם את השפופרת והאזן לצליל החיוג צליל זה נשמע עם הרמת השפופרת או זמן קצר לאחר מכן והוא צליל ממושך: פררררררררררררר פרררררררררר פרררררררר פררררררררר בניגוד לצליל התפוס תםםםםםםםם תםםםםםםםם זכור, אל תתחיל בחיוג לפני שנשמע צליל החיוג פרררררר פררררר פרררר פרררר" האצבע מזיעה מרוב החיוגים ואין שום תוצאות לכל ההוצאות הלו מרכזייה שלשלתי אסימון תתני לי את ז'קלין במספרה סימון אולי עכשיו ז'קלין בכל עצמת כוחה מושכת בריסים של איזו לקוחה צובעת שיערה בכל מיני פסים אומרת לה מרסיי, עוד פעם תיכנסי פרררר פררר פרררר פררר "כן כן כן הלו סימון?" "כאן דוקטור אייזן, מחלות פנימיות" "דוקטור אייזן?" "מדבר" חה חה חה...מה אתה עושה במספרה?" כאן דוקטור אייזן, מחלות פנימיות" "טוב טוב שמעתי אותך תן לי בבקשה את ז'קלין" "ז'קלין?" "כן" "כאן אין ז'קלין, כאן ד"ר אייזן" "דוקטווווור" "כן" "אני חולהההההה" "שעות הקבלה הן בין שמונה לאחת, שלום" בכל המצבים לשמור על עצבים אולי צריך לבחור בסדק מאחור עוד אסימון בודד נשאר לי בכיסים עכשיו אותו נשים, תמיד קוראים ניסים" לה לה לה לה לה "הלו..." לה לה לה לה לה "הלו ארבע חמש שבע שמונים?" לה לה לה לה לה לה עונים עונים עונים ז'קלין הקול שלך כמו פעמונים ז'קלין הקול שלך מצעד הפזמונים "הלו ז'קלין מותק שלי תשמעי..." "המספר שחייגת הוחלף למספר חדש נא עיין במדריך הישן" "תודה רבה" "על לא דבר. המספר שחייגת הוחלף למספר חדש נא עיין במדריך הישן" "תודה רבה" "על לא דבר. המספר שחייגת הוחלף למספר חדש נא עיין במדריך הישן" "בסדר אני שמעתי תודה רבה" "על לא דבר. המספר שחייגת הוחלף למספר חדש נא עיין במדריך הישן" "וואלעק עיינתי בסדר תודה רבה" "על לא דבר. המספר שחייגת הוחלף למספר חדש נא עיין במדריך הישן" "תראה כבר תינוק חרש אני שמעתי אותך כבר פעם, פעמיים שלוש שמעתי בסדר עיינתי תודה רבה" "על לא דבר. המספר שחייגת הוחלף למספר חדש נא עיין במדריך הישן" "יינעל טלפון טבאאאעעע" "תודה רבה" "על לא דבר" "המספר שחייגת הוחלף למספר חדש נא עיין במדריך הישן" "ז'קלין שגעו אותיייייי ז'קלין ז'ה טאם... ז'ה טאם... ז'קלין..." "המספר שחייגת הוחלף למספר חדש נא עיין במדריך הישן המספר שחייגת הוחלף למספר חדש נא עיין במדריך הישן"
 

bugbuster

New member
את בכוונה רוצה למחוק את השרשור?

אין לפרסם שירים. הם מוגנים בזכויות יוצרים. בדיוק כפי שאין לפרסם רשימה שלך, שלא בשמך. לא שזו תהייה רשימה מי יודע מה.
 
אתעלם לרגע...

מהעובדה שאתה מערב עלבון אישי שלך ממי שאמרה לך את האמת עליך, בנסיון כושל של עקיצות מהסוג הירוד. זכורה לי ההתלהבות שלך בעבר... לא הפרתי זכויות יוצרים בזה שציטטתי שיר של מישהו תוך ציון שהשיר שלו. כדאי שתעבוד קצת על הגדרת מושגים, בהנחה שבכלל יש לך את היכולת...
 
צודקת.....

וכל הכבוד על האיפוק..... תגידי.... זו את בתמונה בכרטיסך? ממממממ....
נראית עשר לטעמי!
 
תודה...

ולשאלתך... התשובה לא בפורום הזה... (בלי להתכוון יצא לי משחק מילים...)
 
הם שרו גם את שיר הטלפון

שמעתי צליל חיוג שלשלתי אסימון חייגתי לז'קלין במספרה סימון הלו מסייה סימון תקרא לי את ז'קלין הלו זה לא סימון? הלך האסימון אז מה כעת עושים עוד אסימון נשים אני בשביל נשים מוכן הרבה לשים שלשלתי אסימון עוד אסימון אחד איך שנכנס יצא ישר לתוך היד הלו מרכזייה תראי אני שלשלתי אסימון... "הקפד על צלילי החיוג הרם את השפופרת והאזן לצליל החיוג צליל זה נשמע עם הרמת השפופרת או זמן קצר לאחר מכן והוא צליל ממושך: פררררררררררררר פרררררררררר פרררררררר פררררררררר בניגוד לצליל התפוס תםםםםםםםם תםםםםםםםם זכור, אל תתחיל בחיוג לפני שנשמע צליל החיוג פרררררר פררררר פרררר פרררר" האצבע מזיעה מרוב החיוגים ואין שום תוצאות לכל ההוצאות הלו מרכזייה שלשלתי אסימון תתני לי את ז'קלין במספרה סימון אולי עכשיו ז'קלין בכל עצמת כוחה מושכת בריסים של איזו לקוחה צובעת שיערה בכל מיני פסים אומרת לה מרסיי, עוד פעם תיכנסי פרררר פררר פרררר פררר "כן כן כן הלו סימון?" "כאן דוקטור אייזן, מחלות פנימיות" "דוקטור אייזן?" "מדבר" חה חה חה...מה אתה עושה במספרה?" כאן דוקטור אייזן, מחלות פנימיות" "טוב טוב שמעתי אותך תן לי בבקשה את ז'קלין" "ז'קלין?" "כן" "כאן אין ז'קלין, כאן ד"ר אייזן" "דוקטווווור" "כן" "אני חולהההההה" "שעות הקבלה הן בין שמונה לאחת, שלום" בכל המצבים לשמור על עצבים אולי צריך לבחור בסדק מאחור עוד אסימון בודד נשאר לי בכיסים עכשיו אותו נשים, תמיד קוראים ניסים" לה לה לה לה לה "הלו..." לה לה לה לה לה "הלו ארבע חמש שבע שמונים?" לה לה לה לה לה לה עונים עונים עונים ז'קלין הקול שלך כמו פעמונים ז'קלין הקול שלך מצעד הפזמונים "הלו ז'קלין מותק שלי תשמעי..." "המספר שחייגת הוחלף למספר חדש נא עיין במדריך הישן" "תודה רבה" "על לא דבר. המספר שחייגת הוחלף למספר חדש נא עיין במדריך הישן" "תודה רבה" "על לא דבר. המספר שחייגת הוחלף למספר חדש נא עיין במדריך הישן" "בסדר אני שמעתי תודה רבה" "על לא דבר. המספר שחייגת הוחלף למספר חדש נא עיין במדריך הישן" "וואלעק עיינתי בסדר תודה רבה" "על לא דבר. המספר שחייגת הוחלף למספר חדש נא עיין במדריך הישן" "תראה כבר תינוק חרש אני שמעתי אותך כבר פעם, פעמיים שלוש שמעתי בסדר עיינתי תודה רבה" "על לא דבר. המספר שחייגת הוחלף למספר חדש נא עיין במדריך הישן" "יינעל טלפון טבאאאעעע" "תודה רבה" "על לא דבר" "המספר שחייגת הוחלף למספר חדש נא עיין במדריך הישן" "ז'קלין שגעו אותיייייי ז'קלין ז'ה טאם... ז'ה טאם... ז'קלין..." "המספר שחייגת הוחלף למספר חדש נא עיין במדריך הישן המספר שחייגת הוחלף למספר חדש נא עיין במדריך הישן"
 

bugbuster

New member
עלבון?

גיברת, חהגיד אמת, איננה עחבון. אבל פרה, פרה, בכפית. אינך יכולה לצטט שיר ולו יותר משורת מוטו, וגם אז לציין מיהו הבעלים, ואני חוזר שוב, אינך יכולה לצטט שיר בין ציינת מיהו המחבר בין לא ציינת. ללא הרשאה מהמחבר. אבל כיוון שאני בטוח שתתקשי לקלוט כפי שהוכחת בעדינות רבה, הריני מוסיף ומיידע אותך הכפית לעוסה נוספת: את יכולה לתת קישור לאחד מהאתרים המספקים מילות שירים. למה? נו תשאלי למה? למה? למה ענתי? כי, וכאן תבוא התשובה, כי אתר שכזה אמור להיות בעל הרשאה מהיוצרים. וכיוון שמניח שלא עשית זאת, הרי זו עבירה. נקודה. דוגמא, (דוגמא ענתי זה משהו שממנו ניתן להבין דברים לאלה המתקשים.) אז דוגמא, ענתי, דפדי במנועי החיפוש תחת הערכים שירים מילים, או מילם שירים או מילים לשירים, ותגלי כמה אתרים כאלה נסגרו עקב.. צוו בית משפט. אין מה להוסיף לגבי מה היתה האמירה שגרמה לך לייחס לי נקיטה בעלבונות כלפיך. אולי אפילו החמאתי
 
למעלה