מה עם..

Mallrat Girl

New member
מה עם..

משחק הדמויות? אין סיבוב שלישי?
 

karyn

New member
הנה רשימת המשתתפים

Chrismakkah convert אמור להיות התור שלה Nitzan122 הכינוי בחיפושים noa4u 92 nateli karyn tool2 דרך אגב אם מישהו רוצה להצטרף לרשימה אז שיודיע עכשיו
 

snoop cat

New member
../images/Emo41.gif נצל"ש - דיון חדש! ../images/Emo58.gif 201

אוקיי, מה אתם חושבים שיקרה לסדרה ברגע שהם יסיימו תיכון (ואמן והיא תמשך מעבר לעונה השנייה...)? האם כולם ימשיכו ביחד לקולג' או שיפזרו אותם כמו שניסו לעשות ב"דוסון"? ו... מישהו רואה את ויביל ממשיך לקולג'? האם יעופו דמויות? האם ורוניקה תמשיך לעזור לאבא שלה עם משרד החקירות? איך רוב ידאג להשאיר את כולם בנפטון?? מה יהיה?? טוב הכנסתי את עצמי לפאניקה... בכל מקרה הצעה שלי לרוב (רוב אם אתה קורא...): תנסה לסיים עונות ולהתחיל אותן מאותה נקודה.. ולא כמו בין עונה 1 ל- 2 שמתחילה שנה חדשה והתבזבז זמן סתם. אנחנו רוצים אותם כמה שיותר בתיכון!
 

irene17

New member
לא ממש עושים את זה בסדרות

הם תמיד הולכים לפי התאריכים שבהם זה משודר, אני אישית חושבת שאם הם יעברו לקולג', ויביל יישאר כדמות ממש ממש משנית שיראו ממש לפעמים כשורוניקה תצטרך איזה "רמז" מהאיזורים הלא טובים של נפטון... מצד שני אני חושבת שהם יכולים להמציא תירוץ לורוניקה, לוגן, וואלס ודיק להיות באותו קולג'. לורוניקה אין ממש כסף לקולג' יוקרתי וגם לא לוואלס. לוגן ודיק לא ממש מצטיינים בלימודים. אז בסך הכל יוכלו לתקוע אותם באותו קולג' ואולי להוסיף כמה דמויות חדשות. למרות שכל עוד לוגן וורוניקה נמצאים באותו מקום I DON'T CARE מה קורה עם השאר... ***ספוילר עד 206*** אבל האמת שלא הכי איכפת לי אם הם יקבלו עוד עונה או לא, כי אם זאת הייתה הבחירה שלי הייתי מסיימת את הסידרה אחרי העונה הראשונה. בנתיים אני ממש לא אוהבת מה שקורה שם. ורוניקה ממש מעצבנת, על לוגן לא מפסיקים להפיל מכה אחרי מכה, ובקושי רואים את ויביל ודיק. אם זה לא הולך להשתפר בקרוב אני לא יהיה יותר מידי עצובה אם הסידרה תבוטל, לפחות תהיה לי עונה ראשונה מדהימה להיזכר בה.
 

snoop cat

New member
../images/Emo58.gif עד 212 מה נסגר??

לא תהיי עצובה אם הסדרה תבוטל?? חשבתי שאהבת את פרק 6 ויש לנו מליון טוייסטים מפתיעים לחכות להם (פרקים 9,11,12) וככה את זונחת את הסדרה? מי את ומה עשית לאירנה??
יש לנו עוד סופגניה ענקית רצה ברחובות לראות!
 

irene17

New member
חחחחחחחחחח ../images/Emo58.gif 212

יווו את והסופגניה הזאת! זה קורע אותי כל פעם מחדש!!! יש אולי עוד מיליון טוויסטים אבל בנתיים כל העלילות ששומעים עליהן קשורות בעיקר לדאנקן, וזה כבר לא עושה לי טוב. אני אומרת לעצמי שזה בטח כדי לעשות לו יציאה גדולה בבום אבל עדיין... אבל זהו, פרק 6 הוא הפרק היחיד שאהבתי! עד עכשיו כל הפרקים היו ממש מעצבנים, אולי רק פרק 1 היה נחמד. בקיצור, אני ממש לא נהנית ומתרגשת מהפרקים כמו בעונה שעברה. מי יודע אולי כשיגיעו הפרקים שאחרי פרק 12 אני אתחיל להנות שוב, נחיה ונראה.
 

snoop cat

New member
../images/Emo58.gif עד 212

תדמייני את זה רץ
(הכי קרוב לסופגניה שמצאתי - אין כמה אייקוני חנוכה בקרוב?..) וזה ייתן לך המון מוטיבציה להמשיך לצפות! חוץ מזה - את באמת חושבת שלוגן לא יקבל טוויסטים משלו?? come on! את מכירה את רוב יותר טוב מזה! חוץ מזה - עד 212 יש גם את 8 (לוגן והאקדח - או שזה ב 9?) ו 11 (ראי אייקון למעלה) ואז - 12! נו מה? חסר לך אקשן?
 

irene17

New member
זה ב- 8 ../images/Emo58.gif 212

לוגן והאקדח זה בפרק 8 ולכן כרגע אני בהתרגשות שזה מתקרב!!! עזבי אל תתייחסי אלי, אני הייתי קצת פסימית אחרי כל הפרומו לפרק 7, ועכשיו שגיליתי שהוא לא כ"כ נורא, והפרומו לפרק 8 נהדר חזרתי לאופטימיות!
 

snoop cat

New member
שאני אגיד לך משהו על זה

שאת בהתרגשות מזה?? חס וחלילה! הרי שתינו באותה סירה!
 

shira245

New member
206 היה פרק מעולה:]

העונה הראשונה הייתה מעולה,אין ספק אבל אני לא חושבת שהעונה השנייה היא נפילה רצינית.לטעמי, רק בפרקים הבאים יהיה כבר ניתן לשפוט אם העונה הולכת להיות הצלחה או כישלון אחד גדול.העונה התחילה עם המון שאלות שתלויות באוויר<ורק מתווספות עוד ועוד>,ואני מקווה שבקרוב נקבל כמה תשובות ונבין לאיזה כיוון החקירה המרכזית מתקדמת ומה קורה עם וואלאס ומג.
 

only veronica

New member
אבל גם בעונה הראשונה היו המון שאלות

תלויות באוייר,זאת כל הפואנטה.בהמך העונה הכל מתבהר
 

shira245

New member
בעונה הראשונה היה די ברור

שהמטרה של ורוניקה היא למצוא את הרוצח האמיתי של לילי קיין.העונה,עדיין לא ברור על מה החקירה המרכזית שלה.מי חיבל באוטובוס?למה חיבלו?יש השערה שרצו לפגוע בורוניקה אבל זה לא ברור לחלוטין.פתאום אבא של ואלאס מופיע,ולוגאן נעצר..בעונה הראשונה,לרוב,הפרקים היו בנויים מהתעלומה של אותו הפרק והחקירה על הרוצח.בעונה השנייה<ככה זה לי ,לפחות>-שומדבר לא ברור,שומדבר לא בטוח.כל האווירה בנפטון מעורערת(לי אישית זה הזכיר את עיר החטאים>,רגע אחד אתה למעלה,רגע אחר כך אתה למטה..בלאגן:- ).
 

LemonLimeLilach

New member
מה? ../images/Emo58.gif

בעונה ה 1 היו מיליון תעלומות לא של פרק אחד חוץ ממי רצח את לילי. היה למה דאנקן נפרד מורוניקה, מי אנס את ורוניקה, העניין עם האבהות, ג'ייק וליאן, אמא של לוגן... זה טוב שיש יותר מתעלומה מרכזית אחת כי ככה אפשר להתרכז במה שרוצים.. אז בעונה ה 2 יש את האוטובוס, ואת הרצח של פליקס, ואני לא חושבת שאבא של וואלאס זה תעלומה בכלל..
 

Nitzan122

New member
תראי ../images/Emo58.gif206

דבר ראשון ללוגן ודיק יש מספיק כסף שיכניס אותם לאיזה קולג' שהם לא יבחרו וורוניקה כנראה תקבל את המלגה של קיין ווולאס יכול לקבל מלגת ספורטאי ודאנקן גם יכול להגיע לשם את וויבל אולי יכנסו כמישו שעובד שם בסביבת הקולג' או שהוא באמת יהפוך לדמות ממש קטנה עכשיו בקשר לקטע של לבטל את הסדרה- אני חשבתי על זה הרבה כי בינתיים גם אני מתעצבנת על הרבה דברים בעונה השנייה והיא בכלל עוד לא משתווה לראשונה שלא לדבר על עולה עליה אבל דבר ראשון הייתי הורגת את רוב אם לא היו מראים מי היה בדלת דבר שני אני חושבת שלסדרה יש עוד הרבה מה להראות והיא יכולה לעשות את זה בצורה מדהימה, חלק גדול מהבעיה של העונה השנייה לדעתי היא שבסוף העונה הראשונה נפתרו כל התעלומות והשתנו לגמרי כל היחסים בין הדמויות ככה שהעונה השנייה די כאילו מתחילה את הסדרה מחדש מציגה לנו את כל קווי העלילה של העונה ואת היחסים בין הדמויות לדעתי פרק 6 דווקא ממש התחיל להשתפר ואני מקווה שזה ימשיך ככה, בכל מקרה אני חושבת שאם היו גומרים את הסדרה אחרי העונה הראשונה היינו הרבה יותר מתעצבנים מאשר טיפה להתאכזב מהעוןנה השנייה. ואין מה לעשות, כמה שנרצה לא היו יכולים לעשות את ורוניקה על ההתחלה עם לוגן אחרת היו חייבים להפריד ביניהם תוך חצי דקה, אני מסכימה איתך שמפילים על לוגן יותר מידי צרות אבל בטח עושים את זה מסיבה מסויימית שיראו לנו אחר כך ובקשר לוויבל ודיק, יש להם בעיות תקציב הם לא יכולים להראות את כולם כל פרק...
 

irene17

New member
התלונה שלי היא ../images/Emo58.gif 206

אני לא מבקשת שישימו את לוגן וורוניקה ביחד על ההתחלה מצדי אפילו שיחכו עד הסוף. פשוט העובדה שהיא חזרה לדאנקן והכל טוב ויפה, וה"אונס" אף פעם לא קרה, וכל עניין האחים נשכח כ"כ מהר שבכלל אפשר לחשוב שהוא לא היה! והעובדה שהיא מתייחסת ללוגן ממש מגעיל. הבן-אדם כ"כ בודד ומלא בבעיות! אני רוצה לראות שאיכפת לה! ובקשר לדיק, נכון, יש בעיות תקציב אבל אפילו בפרקים שהוא כן מופיע אין אותו כ"כ הרבה... דאנקן מעצבן אותי עד לרמות מוגזמות, וורוניקה ממש לא אותה ורוניקה של העונה שעברה, לפחות לא בפרקים 1-5. וכשהם ביחד הם בכלל מעצבנים אותי שפשוט בא לי לכבות את הטלויזיה.
 
למעלה