קודם כל, הם כן שידרו אותו
לפני המווון זמן, כשהיה להם ספיישל מסע בין כוכבים, והם שידרו סרט אחר בכל יום (בסביבות שמונה בערב, או משהו כזה). אז הם שידרו גם את "המפגש" (הלו?! מי מתרגם שם?!) וגם את "המרד", אבל מאז הם נעלמו. חוצמזה, בדרך כלל לא משדרים סרטים בערוצים אחרים מלבד יס 1-2-3-4. ואני אמנם חושב שהם משדרים את הסרט הזה רק בגלל שזו המשבצת של וויאג'ר, אבל החל מהשבוע שאח"כ נוכל כבר לצפות בשידור חוזר של, נניח, "רגליים קרות", "בקצב הלב", או לא יודע מה.