lilyan2003
New member
מה עם הילד???
מה עם הילד???
אני אישה מוסלמית נשואה כבר 4 שנים לאחרונה אני ובעלי לא מסתדרים בכלל הוא נוהג להשפיל אותי אך הבעיה הגדולה שלי היא שאני רוצה לעזוב אך הוא מאיים עלי שיכך ממני את הילד (בן שנתיים) הוא אומר שיעזוב לרוסיה ביחד עם הילד (יש לבעלי קרובים ברוסיה) מה אני יכולה לעשות כדי להשאיר אצלי את הילד. אנה עיזרו לי!!
מה עם הילד???
אני אישה מוסלמית נשואה כבר 4 שנים לאחרונה אני ובעלי לא מסתדרים בכלל הוא נוהג להשפיל אותי אך הבעיה הגדולה שלי היא שאני רוצה לעזוב אך הוא מאיים עלי שיכך ממני את הילד (בן שנתיים) הוא אומר שיעזוב לרוסיה ביחד עם הילד (יש לבעלי קרובים ברוסיה) מה אני יכולה לעשות כדי להשאיר אצלי את הילד. אנה עיזרו לי!!