מה עם החיים האישיים של העתודאי?

StasikD

New member
למה, היו חייבים בגרות בשביל זה?

ולא כתוב שם "בוגרת" או "תואר ראשון".
 

Silver Light

New member
כתוב שהיא הייתה בחוג. לא יותר מזה..

יכול להיות שהיא באה לשיעור הראשון וראתה שזה קשה מדי בשבילה
 

StasikD

New member
למרות שזו בטח לא תמיד הייתה דרישה.

ואני בטוח שגם היום יש מקצועות שאפשר ללמוד אותם בלי בגרות.
 

StasikD

New member
היום, היום!

אבל לימור לבנת נולדה ב1950, הלכה לאוניברסיטה אחרי שסיימה להיות דולפין בהודו (רואה, דוגמה להשאלה מוטעית של הזמנים שלנו) לקראת 1975 נגיד. המרכז הארצי לבחינות והערכה הוקם רק ב1981, אני חושב שבימיה לא היה את הפסיכומטרי, ומאוד יכול להיות שהבגרות לא הייתה דרישת קבלה. או שאפשר היה לעקוף אותה.
 

חייסוס

New member
מה הקשר אבל

אתה מסתמך על כך שלא הייתה בחינה פסיכומטרית (או שהייתה תחת גג אחר) באומרך שאולי גם לא היה צריך בגרות. מה נראה לך, שכל אחד היה מתקבל?
 

StasikD

New member
../images/Emo122.gif אני פורש.

"מסתמך"... כל מה שאני אומר, ואמרתי כבר מההתחלה ע"י שימוש בלשון עבר, זה ש דרישות הקבלה של היום, הן לא דרישות הקבלה שהיו גם בעבר. אז לא צריך להתבסס על זה.
 

חייסוס

New member
ואני חושב שהיה צריך לסיים תיכון

מצב שבו מישהו רוכש השכלה על תיכונית לפני השכלה תיכונית לא נשמע הגיוני. לגוגל הפתרונים?
 
בטח שהגיוני... מאוד הגיוני...

לא חסרים אקדמאים ללא בגרות מלאה... יש מצב שיכולת להתקבל ללימודים על סמך מבחן קבלה ללא תעודת בגרות מלאה בתור מועמד מיוחד או משהו כזה...
 

StasikD

New member
בוויכוח הזה אין מנצחים.

יש רק מפסידה (למרות שיחסית היא הסתדרה בחיים). אה, וביזבוז זמן משווע מצד שנינו
 

חייסוס

New member
לא הגזמת קצת?

להעביר ביקורת אישית על בן אדם לפי מה שאתה חושב לגבי ההחלטות המקצועיות שלו/שלה? אולי לדעתך היא לא מתאימה להיות שרת חינוך או שהיא פוליטיקאית גרועה - אבל להגיד שהיא מפגרת? בחייך.
 
אתה חושב שבאונ' ת"א לא יגמישו קצת

את החוקים עבור כבוד חרטטנותה שרת החינוך? היא יועדה להיות תופרת (ככה אמר המנהל שלה). אם אני זוכר נכון היא נכשלה בתנ"ך, מתמ', ועוד משהו שאני לא זוכר, אולי אנגלית. בכל מקרה אני די בטוח שהיא לא השלימה בגרויות
 

StasikD

New member
סטס + הנדסת פיזיקה = ../images/Emo23.gif.

אבל אחרי שנלמד את זה הולכים ללמוד סיפרות. ואז הסטוריה, ביולוגיה, פסיכולוגיה, מדמ"ח, פילוסופיה.
 
דווקא זה?

שיטיילו כאוות נפשם. אף פעם לא היו לי תכניות לנסוע למקומות לא מפותחים דיים עם תרמיל על הגב, להתקלח פעם בשבוע ולהסתחבק עם אינדיאנים (או הודים, ולדידו של קולומבוס זה היינו הך). אני גם לא ממש בקטע של ללעוס פטריות. אז שיסעו, לטיול או שניים, לחצי-שנה או לשנה. אחרי זה הם יחזרו, יתחילו לשפר לעצמם את הבגרויות והפסיכומטרי, ילכו למכינות ולכל מיני מכללות מן התחת. חלקם ימשיכו לחפש את עצמם בחו"ל, בלי מקצוע ובלי רצון ללמוד. כל זה קורה לנגד עיניי. המחזור שלי מהתיכון כבר אחרי צבא, אפילו הקצינים שעשו קבע. הם מחפשים את עצמם, ואני יכול רק לאחל להם למצוא את עצמם מהר ככל האפשר. כי אני, למרות המחיר שאני עומד לשלם בחמש שנות שירותי בצבא ההגנה לישראל, שמח לפחות על זה שדילגתי על שלב ה"חייל המשוחרר" וה"עובד המזדמן".
 
למעלה