מה עם החיים האישיים של העתודאי?

מתנצלת

באמת זקפתי לזכותך זיכרון פנומנלי, בעוד שהתעלמתי מהעובדה שאין סיבה שתזכור פרט שכזה. בכול אופן אני גם בתעשייה וניהול, ומסכימה עם הרשמים של אח שלך לגבי השילוב של העתודאים בפקולטה זו, ולו רק מהסיבה שיש בה מעט עתודאים. בקשר לפירוש של התקפה אישיץ, גרמת לי לחשוב שאולי אני מריכה להתנתק מהפורום הזה. יותר מידי מתקיפים פה אחד את השני, וזה הגיע למצב כזה שאפילו הודעה תמימה ממך גרמה לי לחשוב ישירות שתקפת. מצטערת.
 
על חיי חברה

אני לא מרבה לכתוב בפורום הזה אבל זה דווקה נושא מעניין. במקום להתפלסף אני אספר לך איך ניראים החיים שלי בתור עתודאי בטכניון. במשך השבוע- מתעורר ב 9-10 אוכל והולך לפקולטה, אם יש תירגול חשוב. אחרי הצהריים יושב חצי שעה- שעה על שעורים ועניינים ואחרכך נפגש עם חברים שחוזרים יומיות, יוצא בערב לפאב עם חברים וכו. בסופי שבוע רוב החברים מהצבא בבית אז יוצאים למסיבות, או שיושבים על בירות בדירה. התקופה היחידה שאני באמת מרגיש שאני מפספס משהו מבחינה חברתית זה החודש של מבחני סוף סמסטר. שזה כלום לעומת החברים בצבא שסוגרים 21 ומתפללים לחזור רק ליומיים לראות קצת פרצופים מוכרים. אני בקשר טוב עם כל החברים שלי מהתיכון, יצאתי עם יותר בנות בשנה אחת בטכניון מאשר בכל שלושת השנים בתיכון, ועניין הגיל ממש לא מפריע לי (הייתה לי חברה גדולה ממני ב 3 שנים). חברים שלי בשרות סדיר- חלקם לומדים תואר שני, חלקם עובדים קצת מחוץ לצבא, והכי חשוב כולם מקבלים שכר דירה מהצבא וגרים לבד בדירת רווקים נחמדה. הכל הכל הכל תלוי רק בך. יש לי חברים בצבא שסובלים מבחינה חברתית ויש לי חברים בטכניון שסובלים מבחינה חברתית, אני אישית נהנה מאוד מהחיים הסטודנטיאלים שלי. עתודה זה מסלול קונפרמיסטי. אבל אם אתה לא קונפרמיסט, אף מסלול לא יהפוך אותך לקונפרמיסט. אתה שולט באיך החיים שלך ניראים. אז תעשה בחירה חכמה, ולאיפה שלא תגיע- שתה בירה
תרגע ותנסה להפיק את המירב.
 

Evyaa

New member
לא הבנתי

לפי מה שאתה כותב ניתן להבין שאתה לומד עכשיו... אם כן באיזו פקולטה ואיזה סמסטר? מה שלא הבנתי זה ... אם אתה עדיין בלימודים, למה כתוב שאתה בן 26 ?
 

קישתה

New member
תקשיב לי-

אל תיקח את החיים יותר מידי ברצינות, ממילא לא תצא מהם חי!
 
למעלה