מה עושים?

maya256

New member
מה עושים?

מה עושים עם גבר שכנראה לא אוהב עם גבר שכנראה לא רוצה להתחייב עם גבר שטוען שהוא לא יכול בלעדייך אבל הוא יכול להיעלם לתקופה ארוכה מחייך שאני נפרדת ממנו לתמיד הוא לא מפסיק להציק והוא מתמיד אבל שאנו מדברים על זה הוא מבטיח אבל טלפון להרים אליי זה דבר שכיח אז איפה הוא שאני צריכה אותו? איפה הוא שאוהב אותו? מה עושים עם אחד שכזה שאומר שאני מיוחדת ושכדאי שננסה אבל הוא יכול להעלם לי לשבוע ולהיזכר בי שמצבו נהיה נפוח. מה עושים?
 

רותי ב.

New member
מאיה, לפני מספר ימים, בפורום

אחר היה דיבור על סאב-טקסט (דיבור רב-משמעי). לדעתי זו דוגמא לסוג תקשורת כזה, שמצד אחד גורם לך אותו אדם למחויבות רגשית, בביטויי הבטחות למיניהן, ומאידך, שומר לעצמו את כל האפשרויות הנוספות באי-זמינותו (למשל) ובחוסר רצון להבעת התחיבויות כאלה או אחרות מצידו. ואת המסקנות נדמה לי שכדאי שכל אחד יסיק לעצמו. יכולה להיות מישהי שצורת התנהגות שכזו מאד מתאימה לה, ואחרת שלא תסכים בשום אופן למצבים של חוסר ודאות, ושל חוסר זמינות כמו אלה שאת תארת. יהיה אשר יהיה הדבר שתחליטי, מאחלת לך המון כוח לעמוד בהחלטה, ומקוה בשבילך לקשרים קצת יותר אמיצים בעתיד.
 
למעלה