מה עושים עם אמא שלא שותה מספיק?

מה עושים עם אמא שלא שותה מספיק?

הפעם אני מדברת על עצמי. יש ימים שבהם אני ממש שוכחת לשתות (כמו היום). ריבוי המשימות, הלחץ, הניסיון להספיק הכל ו-טראח, אני הולכת לישון ונזכרת ששתיתי אולי שתי כוסות מים כל היום. אני יודעת כמה זה רע לגוף, לעור (האלרגיה שלי ישר מתחילה להתלונן, בקולי קולות). אבל, הידיעה לא גורמת לי לשתות.
מה עושים? איך מצליחים לזכור לשתות? (ניסיתי את הפטנט של בקבוק ליטר וחצי מלא מים ולשתות את כולו עד שהולכים הביתה, אבל גם את זה אני שוכחת)
 

33נמי

New member
../images/Emo133.gifכווני שעון

בהתחלה כווני שעון לכל שעה עגולה (בטלפון הנייד) בכל פעם שיצלצל שתי כוס מים (אם הטלפון ממילא מצלצל הרבה אז בכל פעם שתשמעי צילצול קומי ומזגי לך כוס מים), . בהמשך תתרגלי ותשתי לבד. לרבייה!
 
../images/Emo62.gifתזכורת במחשב

בפורום הנקה הפיצו תוכנית קטנה שכתב בעלה של אחת המיניקות. אפשר לכוון בה את פרק הזמן בין תזכורת לתזכורת - וכשמגיע הזמן פשוט מתחילה להבהב על המסך "תזכורת שתיה". אם נראה לך שזה יועיל לך - תשלחי מסר ל"אמא יעל" (עם ניקוד) מנהלת פורום הנקה.
 

jole

New member
הנה רעיון ../images/Emo13.gif

שימי גומיה על כל אצבע, כמו טבעת, ובכל פעם שתשתי כוס תורידי גומיה.
 
גם אני כמוך, אז עומד לי בקבוק שתיה

במקום שמפריע לי להגיע למגירות העבודה ככה שאני נוגעת בו הרבהוככה גם שותה. כשאני מכינה לבוסית אני מכינה גם לי (מנהג חדש). לבקש מאלו שעובדים איתך, כשהם שותים, להזכיר לך/להציע לך/להזמין אותך לקום ולהכין. אני הגעתי למצב של יובש עד כאבים בכליות ואז החלטתי שהבריאות יותר חשובה מהעבודה (נראה מה יהיה במע"מ, אני סתם גיבורה עכשיו).
 
ואוו אחותי זה תורשתי../images/Emo3.gif

גם אני כמוך.......אז החלטתי להכין לי בבקבוק מיץ דיאט של פריגת ואני שמה את הבקבוק מול העיניים שלי בעבודה על השולחן...ככה אני לא מתעצלת לקום להביא לי והבקוק מול העיניים שלי ומזכיר לי לשתות... אל תדאיגי אותי.......את צריכה לשתות, קדימה לשים בקבוק מול העיניים!
 

Shampile

New member
אחרי שתעמדי בפינה חצי שעה../images/Emo12.gif

תאמיני לי תזכרי לשתות... ועכשיו ברצינות: את חייבת, אבל חייבת! לשונות את ההרגל המגונה הזה. תעשי לך תדכורות יזומות בנייד או לחלופין Reminder במחשב. אפשרות נוספות לא פחות יעילה לדעתי היא לקחת את הילדים המקסימים שלך לשיחת הבהרת ציפיות: אם הם אוהבים את אמא שלהם הם צריכים כל יום לפחות 3 פעמים להזכיר לה לשתות מים (לא קפה, לא מיץ - מים!). את תראי שזה יחזיר אותך לתלם. שתיה היא הרגל, ברגע שאת לא שותה הרבה גם יצר הצמה שלך פוחת עם הזמן ולהיפך. יום טוב
 

אורזיגל

New member
בעבודה בקבוק על השולחן, בקבוק עם

פיית ספורט, כך שלא צריך להתאמץ למזוג. בבית מצקן מים מינרלים - מאוד זמין ומזמין. בלילה, בקבוק על השידה. שותה מלא , ככה הרגלתי את כל המשפחה.
 
כמוני כמוך.....

אן תשובה, הבקבוק עומד כאן על השולחן כבר חודשים עם אותם המים, אותה הכמות... לא זוכרת! זה מה יש. הפנים שלי יבשות כמו המדבר...
 

ashlaya

New member
אל תשכחי ללמד אותי גם

באותה סירה ולכן המגרנות חוגגות
 
גם אני לא שותה בכלל ../images/Emo10.gif

וזה גרוע...אני יכולה להיות על כוס נס קפה אחת כל היום ולשכוח שצריך לשתות...
 

הילהל

New member
רחי אותי אליך!

אני נהדרת בתזכורות שתיה. בחיי. תשאלי את בעלי. אני מוכנה להוות תזכורת שתיה חיה, וגם להכין לך את השתיה, ומממ.. לעשות לך מסאז' בין סוס לכוס. הולך? כמה תשלמי?
 
מסאז' בין סוס לכוס?

איך עושים את זה?????????? (הילהלוש, זה רק הריון שני. תארי לך את השלישי. ההארד דיסק פשוט עובר פורמט כל שעתיים בערך
)
 

הילהל

New member
אופסי ../images/Emo6.gif

דמייני סוס. עכשיו דמייני כוס. עכשיו דמייני אותי משקה את עפרה הישובה ביניהם. משעשע לא?
 

osnat2

New member
אצלנו בעבודה מציקים אחד לשני על זה

לכל אחד (כמעט) יש בקבוק מים על השולחן אם מישהו הולך להביא מים הוא לוקח איתו גם את האחרים שימלאו גם מציקים אחד לשני "שתית?" "תשתה/י" "נו לא סיימת בקבוק?" וחוץ מזה לפעמים זה לא מים לעיתים זה מיץ ממותק או תה. את רוצה שאני אשלח לך מייל כל שעה להציק לך גם? בשמחה
 
למעלה