מה עושים לנו! תגיבו

ג ס ט י ן

New member
מה עושים לנו! תגיבו

חבר טוב שלי יצא אתמול(רביעי) מהצבא לבית לאחר שסיים טירונות. בשעה 10 בערב מגיע לבית ומודיעים לו תכין תיק ות"ז מחר ב8 בבוקר תתיצב בבסיס אתה מאבטח קלפיות בבחירות. מי שמע על דבר כזה?!?!?!?! לא לקבל חמשוש אחרי טירונות בזמן שאותו בחור ישיבה לא יודע מה זה לא לראות את המשפחה אחרי תקופה כזאת ארוכה ואז לראות אותם שלוש שעות ולחזור לצבא חוצפה פשוט ואותו בן-אדם עושה מה שאמרו לו כמו גדול כי אין לא בצבא! ובאותו זמן הבחור ישיבה המסכן חושב לעצמו מי טוב יותר ש"ס או אהבת ישראל דילמה מדינית קשה!!! אני בן 17 תלמיד כתה י"ב´ גר בשטחים. ואני לא מרוצע ממה שאני רואה למה אין פה שיווין למה אין פה דמוקרטיה אמיתית בתוך העם היהודי הכל פה זה מיסים סיגריות זה שעה עבודה מוצאים מכולם כסף כאילו כלום!!! למה אני צריך להתגייס והחרידי ממול לא?? למה אני צריך לעבוד והחרדי ממול לא???
 

white star

New member
שאלות טובות

עוד סיבה עבורך להצביע לשינוי , ואם אין לך עדיין זכות בחירה אז לשכנע את הסובבים אותך בעלי זכות בחירה להצבי לשינוי כדי לתקן את העוול הזה
 
למעלה