מה עושה שיר טוב

מה עושה שיר טוב

מה לפי דעתכם עושה שיר טוב האם זה הפלואו החרוזים או הביט תוסיפו קריטריונים אם אתם רוצים אבל בקיצור מה לפי דעתם עושה שיר לשיר
 

da^Lord

New member
הכל

שיר שיש בו הכל הוא שיר טוב מאוד.. וזה כולל פלואו,חרוזים ביט ובוסף ליריקה (עם תוכן או בלי,משחקי מילים,פרייזינג נכון).. ברור שאפשר להסתפק בשיר שחלק מהקטגוריות פחות טובות, בתנאי שהאחרים מפצים. למשל השיר אגלי של באבא ספארקס, הפלואו שלו לא משהו, אבל הביט כל כך טוב (סבא?) שלא מרגישים את החסר.
 

tomoshe

New member
לפי סדר חשיבות יורד :

קודם כל ההפקה (לחן וביט), אח"כ הפלואו של הראפ, אח"כ הקול של הראפר ורק בסוף הליריקס. זה בעיקרון - אבל מה שיפה אצל אנשים כמו טאליב קאוולי למשל זה שהם עושים ליריקס כל כך טובים שהם ממש מצליחים להפוך את הסדר ולקדם את הליריקס במעלה הסולם.
 
טוב נו:)

קודם כל בשביל הפרוטוקול, אני דווקא מת על הפלואו של באבבה. להחזיק שיר שלם על אותו מחזור של פלואו לא כל אחד יכול אפילו לא על ביט של טים. עכשיו לדעתי: הרגשה. כבר היו שירים מצויינים על ביטים איומים, ולחלופין להיטי ענק עם פלואו חלש, וכנ"ל לגביי כל מה שנאמר קודם. מה שכן מאחורי כל שיר טוב תמיד יהיה דבר אחד קבוע - איזשהו כשרון: ראפר אדיר, מפיק גאון, או זמר מצויין. לפעמים אפילו כמה כשרונות יחד. אגב, אני תמיד טוען - מפיק באמת טוב זה מפיק שיכול להחזיק שיר גם אם הראפר ששר עליו הוא על הפנים, ולעומת זאת ראפר טוב באמת, יכול, ואני מצטט "גם על הביט הכי מעפן במזרח התיכון" לפוצץ לנו ת´צורה. (ולא סתם בחרתי בציטוט הזה:)
 

jeanrick

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif כל מילה

ועם מדברים על באבה, בשירשורים אחרים אמרו שהפלואו שלו גרוע באגלי, אבל זה ממש ממש ממש לא נכון, הפלואו שלו אדיר שם, וזה דווקא ממש לא ביט מהטובים של טימבה, זה ביט שממש קשה לשיר עליו חוץ מזה שלבאבה יש את הסטייל המיוחד שלו, שהוא כזה שר כמו שמן (חחח בראסמי) כזה עוצר בין משפט למשפט ושר לאט והוא עושה את זה מצויין!
 
למעלה