מה עדיף: dell-xps-1330 או lenovo-x61s ?

z i s m a n

New member
מה עדיף: dell-xps-1330 או lenovo-x61s ?

בהנחה שהדרישות זהות, שניהם פלוס מינוס באותה תצורה ובאותו מחיר האם יש עדיפות ל- DELL או ל- IBM ? אמניות ? חוץ מזה שלפעמים המספרים במפרט לא מספרים הכל תודה
 

יאיר B

New member
אני חושב שהלנובו עדיף באופן כללי בגלל המבנה

של המארז שהוא חזק יותר (הוא ממש מתוכנן למכות, למרות שלא כדאי לנסות). אאל"ט ללנובו יש סוללה עם פחות תאים מזו של הדל (כלומר פחות שעות עבודה) בגרסא הסטנדרטית שלו.
 

RoyBO

New member
זה בכלל לא אותה קטגוריה

הXPS הוא נייד מולטימדיה לכל דבר אם אתה לא צריך צורב מעבד חזק כרטיס גרפי ייעודי קנה X61
 

z i s m a n

New member
../images/Emo53.gifלא הבנתי את התשובה

אני מחפש מחשב נייד קל משקל, חזק (לא פיזית), שלא אצטרך לשדרג אותו בשלוש השנים הקרובות ליישומי אופיס, אינטרנט, עריכת תמונות ועריכת סרטים בסיסית יש לך המלצות בין שניהם או בכלל ?
 

RoyBO

New member
הXPS יותר חזק

אפשר להזמין אותו גם עם מעבד T9600 שזה המעבד הדו ליבתי הכי חזק כרגע בניידים. הX61 הוא מחשב עסקים פשוט יחסית שמתאים למצגות, וורד אינטרנט וכן הלאה
 

eliel11

New member
לא נראה לי שבארץ (עדיין)

תתקשר ושאל את notebookclub הם נורא אדיבים שם
 

kobi 23

New member
לדעתי עדיף להשקיע בזכרון

מאשר במעבד , כל CORE 2 DOU מסדרה 5XXX/7XXX יספיק לך
 
למעלה