מה עדיף מבחינת SEO - בלוג פרטי או אתר בלוגים

מה עדיף מבחינת SEO - בלוג פרטי או אתר בלוגים

המדובר לא בבלוג ספאם אלא בבלוג תוכן אמיתי, אבל "לא הייתי מתנגד" להשתמש בקישורים יוצאים ממנו לצורך SEO. מה עדיף במקרה כזה - בלוג וורדפרס עם דומיין פרטי שלי שיותר קשה לקדם אותו, או בלוג באתר בלוגים (תפוז / ישראבלוג / קפה?) שיש לו כבר קידום טוב אבל מאידך יש בו אינסוף בלוגים אחרים?
 

seoprocedo

New member
עמירם שלום - בתשובה לשאלתך.

אני היית ממליץ על וורדפרס. בהרחבה לשאלתך : קידום ושיווק אתרים טוב הוא סינרגיה של 3 גורמים : קוד - איך האתר בנוי , איך האתר מקושר ולמי...עוד פרמטרים טכניים... תוכן - מה יש באתר ואיך הוא נראה... שיווק - איך האתר מקודם ומשווק ברשת , איזו אסטרטגיה מתנהלת ואלן בעל האתר רוצה להגיע... אני הצצתי באתר והייתי מתרכז באתר www.amirams.com בהצלחה !
 
תודה...

האתר שציינת לא מיועד לקידום. הוא אתר פלאש, תמונות בלבד ללא מלל, אולי ישונה בעתיד לטכנולוגיה אחרת. מה שמעניין אותי כרגע זה בלוג (או כמה בלוגים למעשה). העניין הוא שאתר וורדפרס אני יכול לבנות בסדר (או יותר נכון - וורדפרס יעזור לי), אני יכול לשים בו תוכן מתאים, אבל מבחינת קישורים ושיווק - אני לא יכול להגיע לקצה הקרסוליים של תפוז בלוגים או דה מרקר קפה או ישראבלוג. זו הסיבה ששאלתי. מה הסיבה שאתה ממליץ על אתר עצמאי ולא על חוות בלוגים "מכובדת"?
 

seoprocedo

New member
לדעתי....

לדעתי עדיף להתמקד מאתר אחד ולרכז תנועת גולשים אליו. יש תוספים מעולים לוורדפרס של קידום אתרים אפשר לקדם רק בפייסבוק אבל שוב , תלוי מהי האסטרטגיה. לדעתי שאלת המפתח היא לאיזה גושלים אתה פונה ורואה בהם כלקוחות פוטנציאלים. ברגע שהחלטתי למי קל יותר לכוון תנועת גולשים או לחילופין ליצור עניין אצל לקוחות פוטנציאלים. לדעתי בתחום שאתה פועל. בלוג יכול להיות עוד כוח עזר. אלא אם כן אתה ממש כל היום מצלם בארץ ובחו"ל ויכול להעלות כל הזמן תכנים! בהנחה שאתה רוצה קהל לסדנאות. אני הייתי מתמקד יותר ועורך שילבו של אתר מקצועי + בלוג + פייסבוק ומסנכרן בין כולם !
 
לא

לא נספר אבל אם אחוזי הלחיצה על המודעה והזמן הגולשים נשארים באתר שלך (אחרי שלחצו על המודעה) יהיו טובים-- זה בהחלט יכול לעזור לך בדירוג האתר..
 
לגבי סנכרון

שלום לך כתבת פה משהו מעניין ! בהתחשב שיש לי אתר אותו אנו מקדמים ובמקביל יש פורום וורדפרס + פייסבוק איך היית ממליץ לקדם את האתר שיש לקדם ע"י הכלים שציינתי? אם הוצאנו קישור מבלוג שלנו ע"י פוסט מסויים מה הדרך הבאה לנכון להוציא שוב קישור איך כדאי לעשות זאת מה ההמלצה או הדרך הנכונה ? השאלה שלי מתייחסת גם לפייסבוק איך מביאים מפייסבוק תנועה לאתר שאנו מקדמים - אם מדובר על מילת מפתח שאנו מקדמים ? תודה
 

seoprocedo

New member
שלום פלייר שפיץ !

אני צריך קצת יותר מידע. כתובת של האתר הזהות בפייסבוק... שיווק בפייסבוק נשען על דיון וויראליות ! יעזור לי אם אקבל יותר מידע ( רק אם אתה מעוניין , כמובן ) אני אתן דוגמה ! (מקווה שהיא תתאים ) נניח ויש לך צימרים ואתה רוצה לשווק אותם... באתר אתה מציג אותם : תמונות , תוכן , המלצות , שיתופי פעולה ... בפייסבוק אתה עושה בעצם אותו דבר אבל בפייסבוק יכול להתפתח סוג של שיח שלא תמיד יכול התקיים באתר ! כיום יש בעלי אתרים שהעבירו את כל הפרסום לפייסבוק. זה מאוד תלוי מוצר . אני חושב שצריך לשים דגש על תנועת גולשים ופחות על קישורים... אבל שוב...אשמח לראות על מה מדובר.
 
למעלה