מה נישמע?

shit660

New member
../images/Emo45.gif לייטוויב הכי לא דוחפים חרא למתחילים

(פאק איך זה נשמע =S) אני לא רוצה ללכלך על חנויות אחרות שעושות את זה,אבל אני רק אומר שלייטווייב ממש לא עושים את זה.. ומי שלא יודע וסתם מדבר שטויות שילך לראות מה קורה בעצמו,מקום להאמין לכל מה שאומרים לו..
 

em AllיKill

New member
מלכלכים על*

 

gunit5

New member
בשביל לייטוויב סקיט ובגד ים זה אותו דבר כסף..

שלום קוראים לי מוטי פעם היתי סקייטר אחד הטובים בארץ היום אני סתם סטלן תרשו לי לומר כמה מלים אף אחד אבל פשוט אף אחד מההנהלה שם הוא לא סקייטר ואף פעם לא היה אני מכיר את כול הליצנים שעובדים שם אין להם שום מושג מה זה סקיטבורד או סקיטרים והדבר היחידי שמענין אותם זה למכור את הציוד הזול והמיושן והכי הכי פשוט שאפשר להשיג במחירים יקרים!!! מי שקצת מבין בציוד ועוכב בדגמים יכול להבחין בקלות שכול מה שיש להם בחנות זה ישן מלפני שנה לפחות צריך גם להוסיף שבשנה שנתיים האחרונות שסקיטבורד ירד קצת בארץ הם כבר בכלל לא מביאים ציוד רק בגדי ים וכפכפים וכמה זוגות נעליים ודגמים מלפני שנה או יותר מה זה הצבעים והדגמים האלו כול השאריות הם מביאים ואללה דוחפים את זה לאט לאט על אלו שאין להם מושג מה נהיה אתכם אני לא רוצה ללכלך אבל צריך להיות עיוור ולא לראות שליטויב זה לא חנות של סקיטבורד ואין לה שום קשר לסקיטרים או לאורך החיים של סקיטרים בכלל.. עומדים שם כמה מוכרים בפוזה שאפילו לא יודעים להקפיץ אולי ומחרטטים שטויות לכול מי שנכנס לחנות ועושים כסף בבנית פוזה כאילו זה חנות סקיטבורד כמה פוסטרים על הקיר לא עושים חנות לחנות סקיטבורד רק אלא טיב הציוד הידע המקצועי והתרומה חזרה לסקיטבורד אז לאלו שאני עד היום לא מבין איך הם יכולים להרגיש שיכות לגוף המגעיל הזה והחסר כול נשמה שנקרא לייט וויב נו באמת.... מה יש לכם אתם לא קלטתם אותם עוד מה זה החרא הזה איככס בשום מקום בעולם אין דבר כזה ודרך אגב יש להם כול מיני מחירים תלוי כמה פריר אתה ...
 

K a P u T

New member
פשששש אושרי הדרדרת

גם תמלכלך ככה על ליטווב בלי סיבה סתם רושם פה עמודים שלמים על כמה שהם חרא מה אכפת לך בכלל תיודע שהחנות שלך זה רק סקייט והם כבר יצאו מהסצינה וזה ידוע... וגם משפיל את מוטי פה בפורום לפני כולם, יצאת ממש אפס קוקסינל צבוע גם אתה פעם היית סטלן אל תשכח את זה אבל לסוע סקיט לא ידעת צריך לתת לו רספקט ולא ככה ללכלך בשמו שזה מגעיל לי תחיים קיצור יצאת ילד... וזה היה מיותר
 

goskatecoil

New member
תקשיב לי מוטי הוא אחד החברים שלי מזה שנים!!

אני בחיים לא ישתמש בשמו או יפגע בו אז תרגיע אה ..... יש פה אלפי משתמשים שלא כולכך אוהבים חנות זו או אחרת ומביעים את דעתם בצורה חופשית זוהיא זכותם ולכך נועד הפורום זה שהחנות שברשותי היא מתחרה לא אומר שאני כותב את כול התגובות פה יש פה עוד אנשים אתה יודע שמביעים את דעתם וזה זכותם כול פעם שכותבים משהו נגד חנות זו או אחרת ישר בא איזה חכם כמוך ומאשים לך תזדיין אני לא ברמה הזאת יש לנו מספיק מה לעשות חוץ מללכלך על חניות אחרות אז לפני שאתה מאשים בלי שום סיבה תברר ותחשוב קצת ואל תזרוק מלים מלוכלכות סתם ברור!! אני אוהב את מוטי הוא היה טימניק שלי וקיבל ממני הרבה מאוד ציוד מספר שנים למה נראה לך שאני יצחק עליו אז אז תרגע !! אה ואל תאשים סתם שיהיה לך יום טוב
 

K a P u T

New member
שמע

לא באתי להעליב או לפגוע וגם לא לכלכתי לפי מה שראיתי אמרתי רק אמת באתי להגיד מה אני חושב, גם אני חבר של מוטי ובגלל זה התעצבנתי לא אכפת לי מה אתה כותב על ליטווב או כל חנות אחרת, אני ממש לא סם זין סתם רציתי להעיר את עינייך שאתה מתנהג כמו ילד במקום להראות בגרות ודוגמה לכל הסקייטרים... קח זאת לתצומת לבך אוהבים משפחת סטריט מאשין
 
מה לעזאזל?!?

אין מילים בפי. יש כמה חתיכות בין השיניים לא זוכר ממה זה אבל מילים - אין
 

b0redavid

New member
מי שכתב את ההודעה בנזונה!

לא אכפת לי לייט, סטריט, בורדר.. מוטי הוא אחד מהאנשים עם הכישרון הטבעי לסקייט (עדיין ותמיד), הסקייטר עם הכי סטייל בארץ. לא רק זה, גם אחלה בנאדם! ומי שאין לו בושה ומלכלך, שישרף.
 
יווואאווו מה קורה פה???

בן אדם ביקש שימליצו לו על חברות, חנויות ובמקום זה נפתח פה איזה וויכוח מטומטם... כל אחד עם האגו שלו... ת'כלס כל החנויות אות דבר, פה יש שירות טוב יותר ופה קצת פחות, מי מתווכח על זה?? שכל אחד יקנה את הציוד מאיפה שהוא אוהב וזהו!
 

master pedo 666

New member
יואו אני פשוט בשוק מטורף..

על מה שהולך פה בארץ.. מה זה משנה מי כתב את ההודעה הזאת??? אתם לא קולטים שמשו דפוק בכל הסצנה הזאת בארץ המטומטמת הזאת?!?!? ראיתם עוד מדינה בעולם שסקייטרים בה שאף אחד מהם אגב הוא לא מקצוען, מתעסקים יותר בכסף וציוד מאשר בסקטבורד עצמו??? צריך להפסיק הכל ולהתחיל משו חדש... מישו השמיע בפניי רעיון בשם TOGETHER פתאום זה נראה לי רעיון כל כך טוב... תחשבו על זה כולכם יחד אולי נמצא פתרון למצב המסריח שהולך פה.. כי הוא באמת מסריח 666
 

shiker

New member
אולי נפתח חנות חדשה ששמה-

לייט משין
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחלללשששש
 
למעלה