מה מצב הכנרת?

מה מצב הכנרת?

האם הכנרת 'זוהרת' או 'סוערת' בטורקיז? ואם במצב הכנרת עסקינן - תמיד טוב שיהיה בכיס $%#@#% * *לטובת הקוראת גלי ושכמותה - לחיצה על הקישור תוביל הישר לדף המראה את מצב הכנרת (לא ממש מעודכן, מדידה אחרונה מ-5/9. 211.94-, למי שתוהה)
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא ולא! לפי כוונת המשוררת - סוערת

נעמי שמר התראיינה אין סוף פעמים וסיפרה שהיא מתה על עופר לוי והתלהבה מאד מהביצוע שלו ושל לאה לופטין, ורק צר לה על כך שלא התייעצו איתה קודם ולכן הם שרים בטעות "זוהרת" למרות שהיא כתבה "סוערת".
 

tiramisu1

New member
טוב השואלת לא פרטה את מבוקשה

הנחתי שהיא רוצה לדעת "מה שרים". זה מה שרים.
 

meirone

New member
אם כבר את בעניין של לקבל תשובות

לדברים שלא שאלת אז... הייתי עם נטע במופע הנועל של כרמיאל והיה בינוני. אחת הסיבות לבינוניות, היתה שהמנצח של תזמורת המשטרה, התעקש לשיר את השירים שהם ניגנו. אז העיבוד קצת הלך לאיבוד. ועוד משהו שלא שאלת עליו: פאי זה בערך 3.141592653589793238462643383279 וגם: רחל המשוררת נפטרה באביב של 1931. וגם: השיר דרך הכורכר אכן נשמע קצת כמו משהו שאיזה זמר קאנטרי יכול היה להיות גאה בו. * אם תרצי, יש לי עוד המון המון תשובות לכל מיני שאלות שלא שאלת.
 
עושה שכל

מישהי שאלה אותי לפשר חוסר ההתאמה בין מה שהיא זוכרת ששרים ובין הכתוב בשירונט, גם האזניים שלי זכרו "זוהרת", אבל לפי השור ההבאה יותר מתאים "סוערת" (תאוריו של הגל הסגול והמופרע...) תודה שהארת את עיני.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אוי, אני אלרגית לביטוי הזה... ../images/Emo5.gif

(כיוון שאני מכירה אותך אני מניחה שהשימוש מכוון ונעשה מתוך מודעות והומור, אבל בררר!
)
 

lexigali

New member
לאט לך עם המהירות ../images/Emo18.gif

או שמא עם הסופיות הפטאלית* -- כך גם אמרת לגבי ה"אי שם בתוך ה-"... *זה מתאים לי - איזה כיף שיש מישהו אחר בתפקיד.
 

גרי רשף

New member
הוי, הוי כנרת שלי..

החורף של שנת 1990 (אאל"ט) היה מהחורפים הגשומים והסוערים ביותר, כולל שלג בכרמל. הכנרת איימה לעלות על גדותיה, ונאלצו לפתוח את הסכר שליד דגניה (דרכו הכנרת מתנקזת) לרווחה וכל שפעת המים זרמה בחדווה לים המלח, כיוון שלשיר- זה כמו להיות (מיכל) ירדן.
 
דיווח מהיום - היום הזה ממש...

הכנרת - ריקה מאדם החופים מלאים עד אפס.... והאוויר מלא עשן מהמנגלים.
 
למעלה