מה מניע אנשים צעירים לקפוץ להפקות ענק

מה מניע אנשים צעירים לקפוץ להפקות ענק

שלא היו עושים באף אירוע אחר ומשום סיבה אחרת? הפקות שיכולות לקחת להם את כל החסכונות (אם יש כאלו) או אפילו להשאיר אותם חסרי כל- להזמין רקדניות, תאורה, בר אקטיבי, מפיקים, זיקוקים, יונים עפות, פרפרים, מפלים...... בלוגרית מאד אהובה עלי כתבה באחד הפוסטים האחרונים שלה שכל תעשית החתונות מונעת מקנאה. מה אתם חושבים על זה? האם קנאה היא זו שמניעה להפקות ענק או גורמים אחרים? מה אתם הייתם מעדיפים: חופה קלילה בחוף הים או חתונה שכוללת הכל מהכל?
 

S h i r l y y y

New member
אני מתחתנת בקרוב

ונראה שהנורמה היא זאתי שדוחפת לכיוון ההפקה, לי עצמי ממש אין עניין בהפקת ענק, והחלום שלי הוא באמת להתחתן ברגוע, חוף ים, רק עם האנשים הקרובים לנו. אבל זה משהו שמאוד קשה לעשות! במיוחד שאנחנו סטודנטים חסרי אמצעים זה הופך אפילו למסובך יותר, קודם כל המשפחה והחברים מאוד דוחפים ללכת מהר, לחפש אולמות וגנים, כמה שיותר מפואר, לא לדאוג הם יעזרו.... והמקומות הללו הם לרוב עם דרישה למינימום 300 מוזמנים, כאשר ככל שיש יותר מוזמנים המחירים יורדים.. ככה שהאבסורד הוא שחתונה קטנה למעשה יוצאת יקרה יותר מחתונה גדולה מכיוון שהעלויות הם די דומות אבל יש יותר מוזמנים שיחזירו את ההוצאה..
 

smady by

New member
זו במידה וא תעושה את זה באולם...

חוף הים זו חלופה זולה ביותר... בכלל יש המון מקומות שלא דורשים הפקה רצינית - השאלה היא מה מחפשים. ובמקרה שלכם כנראה שהדחיפות של כולם למקום גדול גרמה לכם לא לחפש יותר מידי חלופות זולות... אני אישית הולכת להתחתן על שפת נחל אלכסנדר או לחילופין על הדפא במועדון הגדול במושב! (כמה מאות שקלים להשכיר את המקום כולל שולחנות וכיסאות...)
 
כמה שאת טועה.....

"חוף הים זו חלופה זולה יותר" אחד המשפטים הכי לא מבוססים ששמעתי נקראה אותך מארגנת בחוף הים, שולחנות, כסאות, קייטרינג (שצריך להרים שם הפקה)עמדה מיוחדת לתקליטן + מערכת הגברה לדאוג לרחבה מרוצפת (טוב לא באמת מרוצפת אבל נוחת גישה לכל הסבים והסבתות)..... בקיצור כשיגיע יומך אני מאחלת לך שזו תהיה שריקת פתיחה לחיים שעתידים לבוא אבל אם השריקה תהיה בחוף הים....תתחילי לחסוך.
 

smady by

New member
אז זהו - שלא דיברנו על הפקת ענק

אלא על 20-6- איש. וזה נקרא חתונה קטנה וצנועה.. ולא צריך רחבה מרוצפת בשביל זה..
 
למעלה