מה לצהריים?

סלחיוז Me שאני מתערב בשיחה שלכם.

פה לא מדובר בכמה חלו/נדבקו במסעדות? אלא כמה יחלו במידה והמסעדות תחזורנה למתכונתן הרגילה? וזה שהבליינים מגיעים מחוץ לתל אביב זה עוד יותר גרוע, כי כך בדיוק המגיפה מתפשטת לה באין מפריע. לו החולים הם רק מתל אביב אז אפשר לסגור רובעים מסויימים ובזה אולי לעצור את הבעיה. לדעתי האיש צדק בזה שאמר שהבליינים ובעלי המסעדות לחצו לפתוח. שמעתי במו אזני את הכהן הגדול וחבריו הלווים אומרים שהם הולכים לפתוח את המסעדות עם או בלי אישור של הממשלה. עכשיו מספרים לנו שהמגיפה מתחילה שוב להתפשט בתל אביב אלא שהפעם אצל עשרות מסתננים שחורים. מעניין למה.
 
מה לצהריים?


הכנתי אורז מאודה. סלט כרוב אדום עם תירס מתוק במיוניז. תכף אני טובל דג בורי בתוך צלחת עמוקה מלאה בקמח מלח גס פלפל שחור וקצת תבלין הודי שנקרא מסאלה ואז מטגן אותו בשמן עמוק. לקינוח הכנתי אתמול בלינצ'סים גבינה וצימוקים בהירים למעלה אני שם טיפה מייפל ובוזק קינמון עם אגוזים קצוצים דק דק. דבר אחד חשוב למדתי בחיים. ככל שאתה מזדקן אתה נעשה שף יותר ויותר מדופלם.
גם למדתי עוד דבר חשוב. לפעמים על קוצו של יוד מונח המונח החשוב. אם ניקח למשל מהמילה "מזדקן" את האות "קוף" ונשים במקומה "קוצו של יוד" מה נקבל?
חחחחחחח
אתם הבנתם את זה?
 

legender

New member
טוב מאד- חסכת ממך ובאי משפחתך את הסיכון לחלות בקורונה.

המדינה נכנעה למסעדנים ולבליינים התל-אביבים-דבר פסול שיביא כליה על כולם.
 
כבר זמן רב שאנחנו מדירים רגליים ממסעדות.

כשאתה חוטף קלקול כיבה פעם אחת אז עוד ניחא, אתה אומר לעצמך "מזל ביש" או שדברים כאלה יכולים לקרות. אבל כשזה קורה פעמיים באותו החודש במסעדות שונות. אז הפסקנו עם זה, לא תודה. אפילו אצל אבו חסן ביפו לא חטפנו קלקולים כאלה. למרות שהסטריליזציה שם לא נחשבת למי יודע מה.
 

אספרסו2

New member
הצימוקים יבשים

כשהם באים במגע עם הגבינה הם מתרטבים סופחים נוזלים ומקבלים מרקם שונה לחלוטין. &nbsp
 
למעלה