מה לעזאזל?!?!?!?

  • פותח הנושא p66
  • פורסם בתאריך

p66

New member
מה לעזאזל?!?!?!?

סליחה שאני תוקף אבל מה לעזאזל זה אמור להביע<? מונלייט סונאטה של בטהובן -סונאטה ראשונה? ואלס לה מינואט של שופן אופוס 46 מספר 2? קונצ'רטו 21 של מוצרט הוא בעצם השני? התקופה הקלאסית נמשכה רק 80 שנה? שופן היה רגיש וידידותי? סליחה אבל מה זה השטויות האלו? זה הרושם שאני אמור לקבל מערוץ שבחר לשדר את אותה התוכנית במשך יומים וחצי? מילא רצף תוכניות על מלחינים או לפחות תוכנית מקצועית ללא טעויות! זה פשוט עצוב שזה מה שאפשר למצוא היום בערוצי ידע-חוסר ידע. סליחה אבל אלו יותר מדי טעויות לתוכנית אחת. בתור ילד בן 14 שיודע משהוא על מלחינים אני מצפה מתוכנית לפחות לא לטעות. אני אף פעם לא ראיתי טעויות בתוכנייה של קונצרט אז ככה אתם מרשים לעצמכם לשדר טעויות בתוכנית.?
 
למעלה