מה לא בסדר?

superorti

New member
מה לא בסדר?

<>מרגישה שהתבגרתי,שבעתי מכל הבילויים והקשקושים. אני מוכנה ובשלה לקשר אמיתי ורציני בכל מובן. אבל עדיין לא מוצאת את עצמי..לא יודעת איפה לחפש ומה לעשות כדי להכיר מישהו טוב ורציני. אני יוצאת המון ונראת לא רע, עובדת ובעלת קריירה ובכל זאת מרגישה שהכל תקוע וכלום לא הולך. הלחץ מכל הסובבים ומהשפחה לא תורם לי וזה פשוט מתסכל. נמאס לי לשמוע מכולם איך בחורה כמוני לא מצליחה למצוא מישהו ובטח שהבעיה אצלי. אני לא בררנית ולא מחפשת יותר מדיי,רק מישהו שיהיה נורמלי!!!קשה לי לפנות לאופציה של אתרי הכרויות כי קשה לסמוך על מי שלא מוכר וידועים מה מסתתר מאחורי אותו מסך מחשב(כבר שמעתי סיפורים בעבר).
זהו..זה היה בשביל לפרוק מהלב.
 

Shamy

New member
אענה על שאלה בשאלה ואוסיף מילה וחצי

1.מה זה נורמלי במונחים שלך? אני לא פעם ולא פעמיים פוגשת בבנות וחברות שבאות ואומרות לי אני רוצה מישהו נורמלי! אני בריאה חתיכה יפה מהממת מוכשרת עם קריירה וכסף..ברגע האמת אחרי דייט זה מכוער ההוא לא חושב שירצה ילדים,זה חתיך אבל הוא מתאים לי רק לבינתיים ומוצאות שוב שוב סיבות לפסול את הבחורים מאתרי הכרויות,חברותות ועוד...כשאני מתחקרת יותר אני מגלה שמדובר בבחורים שהם בסדר גמור! זה פשוט הבחורה שהייתה ביקורתית ונוקשה מדי.אז שווה לך לעצור לשנייה ולשאול - מה זה נורמלי? מה "רשימת המכולת" שלי? לפעמים זה שלעצמו יספק לך מהר מאוד מענה 2.למה את נרתעת מאתרי הכרויות ברובם זה נכון יש גם כאלה שבאמת פחות מתאימים אבל יש גם כאלה שכן צריך לדעת לסנן לצרכייך כמה שיותר ביעילות -אגב את בן זוגי הכרתי באתר הכרויות אחרי שכבר אמרתי נואש זרקתי את המגבת והלכתי לדייט רק ממקום של אני באה להנות אני באה לכייף פחות מעניין אותי אם בכלל ייצא מזה משהו (בקיצור באתי נטולת ציפיות ויצאתי עם המון משם) אז אולי לא כדאי לוותר על האתרים האלה ככ מהר. 3.בינינו ככה. .אף אחד לא "נורמלי" כל אחד והדפקה שלו...אני יכולה להחשב "נורמלית" כי עשיתי תואר ואני עובדת בעבודה בנאלית יש לי חברים ממוצעים והכל על פניו נראה תקין אמה מה...אני חולת ספורט ואגרוף...אז לא!אף אחד לא נורמלי כל אחד והשק שלו הטריק הוא למצוא מישהו עם שק שאנחנו מסוגלים לסחוב ביחד ...מקווה שהבנת :) 4.יש לך כאן פורומים נהדרים להכרויות בתפוז כמו פורום הכרויות והכרויות ל30 פלוס שהם באמת איכותיים!(לטעמי..) אני מקווה שהצלחתי קצת ליישב בלאגן במוח. אני שמחה שאת חושבת שאת נהדרת ואת אוהבת את עצמך ,זה דבר ככ חשוב! את מוזמנת להשאר בפורום ,משתדלת לפרסם הרבה דברים נחמדים לרווקים/גרושים/נשואים ובזוגיות ולהפוך את הפורום לפלטפורמה חברתית יומית לחברותא אנונימית כיפית וצעירה ואיכותית! (זה האג'נדה שפיתחתי לעצמי כמנהלת פורום זה מקווה שזה מה שאחרים חושבים גם :) ) וממליצה לך להשאר פה להתעדכן יומית או שבועית כמה שבא ולענות ולהגיב ולעלות לסיפון בקיצור ,ולעדכן..אשמח הכי לשמוע שמצאת את אהבת חייך והכל הסתדר!
 

superorti

New member
תודה רבה על התגובה המושקעת!!!

אני ממש לא ברננית או מחפשת את נסיך החלומות. נורמלי במונחים שלי זה פשוט אותו אחד שיבין ויהיה בראש שלי. בנאדם מיושב בדעתו שמוכן לקחת את החיים ברצינות ולהתקדם. לא אחד שמחפש סטוצים ולא יודע איפה הוא יהיה מחר. אנ לא פוסלת על שטויות ומראה חיצוני כי זה טיפשי בעיניי..אבל כמובן שלא אלך עם מישהו שלא אוכל להסתכל עליו..אני מאמינה שאצל כל אחד חשוב משיכה כלשהי:)
העבוה שלי הכי לא בנאלית...לא מזמן עשיתי את השינוי הזה.
אמשיך לעקוב ולהתעכן...
 
שלום

אני מציע שתשתתפי במסגרות שמעניינות אותך כמו חוגים ולימודים, ושם תכירי אנשים חדשים עם שפה משותפת ועניין משותף ולאט גם את האדם המתאים לך כבן-זוג.
&nbsp
 

ELLA1992

New member
יש לי חברה בגילך

והיא יפייפיה, באמת, מדהימה ביופיה, אשת קריירה משגשגת, אקדמאית, משכילה, בעלת רמה אינטלקטואלית מן הגבוהות שהכרתי, חכמה בטירוף, מוכשרת, אישה חזקה ובוגרת לגילה (כשהיא מייעצת לי אני מרגישה כאילו אני מדברת עם אישה בת 60 לפחות ולמעשה היא גדולה ממני ב-7 שנים בלבד).
ואף על פי כל העובדות הללו שציינתי, היא מתקשה למצוא גבר טוב, וכשהיא מוצאת מישהו היא מתקשה להחזיק את הזוגיות זמן רב, ואת יודעת מה עוד יותר אבסורד? שבדרך כלל הם אלו שחותכים ממנה, הם אלו שנרתעים ממנה...
מוזר נכון?
אז זהו שזה לא מוזר, זה קורה דווקא לנשים הטובות ביותר,
ככה זה כשחיים בחברה פטריארכלית שהגבר הורגל וחונך למציאות שבה הוא אמור לשלוט, הוא אמור להיות החזק יותר, החכם יותר, המוצלח יותר,
אישה שבאה מערערת על כך עם מעלותיה, גורמת לו להירתע,
והכי מצחיק שזה קורה בכלל בתת מודע שלו, הוא אפילו לא מודע לזה, הוא בעצמו לא מבין למה היא לא עושה לו את זה,
נכון שזה מדהים? ועלוב, כאחד.

כדי להצליח עם גברים את חייבת לשלב נשיות עם אסרטיביות, לא לשכוח לתת לו את הפריבילגיה להילחם, גברים אוהבים אתגר...אין מה לעשות, זה בטבע שלהם, הם אוהבים להילחם והם פשוט אוהבים שדברים באים להם קשה ולא בקלות.

יחד עם זאת, אל תהיי בררנית מדי, אנשים בררנים נשארים בסוף לבד, וזה בדוק וחתום. מבטיחה לך.

יש כל כך הרבה גברים מדהימים בחוץ, אל תפסלי מהר מדי, תני הזדמנות, תהיי יותר פתוחה לאפשרויות שונות ומגוונות, אל תהיי מקובעת, תצאי מהפרדיגמות והתבניות, אני חלילה לא אומרת שאת כזאת, אלו אך ורק טיפים ממני אליך.

כי אני בטוחה שאת ממש כמו החברה הזו שסיפרתי עליה, זה תמיד קורה לטובות ביותר, אבל גם לזה יש פיתרון וגם הן יכולות בסוף למצוא בחור ולהיות מאושרות, גם להן זה מגיע.

כשאת אומרת שאת רוצה "מישהו נורמלי" תשאלי את עצמך מה זה "נורמלי" בשבילך ...
בנוסף, אל תחששי מאתרי היכרויות, אני מכירה המון זוגות מוצלחים ומאושרים שהכירו באופן הזה בדיוק. הסיפורים הללו ששמעת על מקרים פחות נעימים, הם נדירים, וכן עליך להיות זהירה, אבל תביני, הגברים בצד השני ברובם הם בסך הכל אנשים כמוך שמחפשים בחורה טובה...יש להם את אותה המטרה בדיוק .

הכי חשוב זה שלא תהיי נואשת, ולא תרגישי "תקועה" .
אני מכירה מספיק נשים שהתחתנו בגיל 30+ והן לעתים אף מאושרות יותר מאלה שסגרו את הבסטה בגיל 20+...אל תתני לגיל להלחיץ אותך

שיהיה לך בהצלחה , מוזמנת לעדכן ולהתעדכן
 

superorti

New member
תודה !!

את הטיפים והעצות שכתבת ובכלל הסיפור עם החברה שלך מוכר לי מאוד. יודעת שאשה חזקה מאיימת על גבר .
בכל זאת היה נחמד מאוד לכתוב לי את כל זה ולהשקיע בתגובה מפורטת.זה נחמד מאד לשמוע את מה שאת חושבת מעוד אנשים ולדעת שמה שחשבתי זה נכון..לפעמים לשמוע את זה מבחוץ זו פשוט קריאת התעררות. אז תודה שוב ואמשיך לעדכן
 
הפידבקים של המשפחה

היי סופרורטי
יכול להיות שהפידבקים של המשפחה מערערים לך את הבטחון?
יתכן שלבקש מהמשפחה והחברים (או כל מי שנותן לך פיבדקים בנושא) להפסיק לדבר איתך על הנושא, זה משהו שיקל עליך ויאפשר לך לחשוב בנינוחות עם עצמך איזה בחור את רוצה להכיר.
תנסי אולי אפילו לשתף בתהליך המחשבה של איזה בחור את רוצה להכיר, אנשים שמרגיש לך בנוח ובכיף לשתף אותם. אם יש לך אדם כזה בחיים, חבר טוב, הוא ישר יקפוץ לך לראש.
&nbsp
בהצלחה!

מוזמנת לעדכן אותי מה קורה בהודעות פרטיות. או אם תרצי להמשיך לדבר.
 

supersonic777

New member
אני יודע,מה הבעיה...יכול להיות,אולי זה בתת מודע אצלך...

שאת מחפשת,מה שנקרא,"בצמרת העץ"...?
תנסי לחפש מ"השורשים",יותר אופציות...
 

superorti

New member
בכלל לא עניין של שורשים או צמרות

בסך הכל מחפשת מישהו שיהיה עעם אותן כוונות כמו שלי. וכן לצפות שתהיה גם משיכה פיזיתבין הצדדים לא נקרא לחפש בצמרות...אני לא מחפשת דוגמנים
 
למעלה