אחת הבעיות בעברית היא היותה
בנויה משורשים. המלה עורלה למשל משמשת לשני פרושים - עורלת התנוק, ופרי האסור באכילה הצומח על עץ הצעיר משלוש שנים. המלה פיאה למשל משמשת לכסוי ראש, פאת הזקן ופיאת השדה. גם השורש שרש יכול להשתמע כלחזק דבר מה או כלעקור דבר מה. הנידה של האשה אינה נידוי במובן החברתי. זהו צו של הרחקה בין הבעל לאשתו כאשר יש שני שותפים מלאים להרחקה. לא רק בעלי לא נוגע בי, אלא גם אני לא בו. אכן יש מינוסים רבים לטהרת המשפחה, ואולם יש לה גם פלוסים רבים. למעט אשה אחת שהכרתי, לא פגשתי אשה דתית שהתלוננה על ההרחקה מבעלה, אלא להפך. אחת המעלות הגדולות בטהרת המשפחה, היא שגם בתקופה בה גברים שלטו במשפחה ובאשה, ןהיו עלולים להזסיק מכך, כי זכותם כבני זוג של האשה, לבעול אותה ככל העולה על רוחם, עדיין היו שבועיים בחודש בהן הגבר הודח מתפקיד השליט הכל יכול. הדחה זו, תרמה גם להבנת המנגנון הנפשי של האשה, כי כאשר אי אפשר לדבר בגוף, אפשר ועוד איך לדבר בפה. אני ממליצה לכל מי שמוצאת שבעלה הפסיק לדבר איתה לנסות את השיטה הזו. היא יעילה להפליא.
בנויה משורשים. המלה עורלה למשל משמשת לשני פרושים - עורלת התנוק, ופרי האסור באכילה הצומח על עץ הצעיר משלוש שנים. המלה פיאה למשל משמשת לכסוי ראש, פאת הזקן ופיאת השדה. גם השורש שרש יכול להשתמע כלחזק דבר מה או כלעקור דבר מה. הנידה של האשה אינה נידוי במובן החברתי. זהו צו של הרחקה בין הבעל לאשתו כאשר יש שני שותפים מלאים להרחקה. לא רק בעלי לא נוגע בי, אלא גם אני לא בו. אכן יש מינוסים רבים לטהרת המשפחה, ואולם יש לה גם פלוסים רבים. למעט אשה אחת שהכרתי, לא פגשתי אשה דתית שהתלוננה על ההרחקה מבעלה, אלא להפך. אחת המעלות הגדולות בטהרת המשפחה, היא שגם בתקופה בה גברים שלטו במשפחה ובאשה, ןהיו עלולים להזסיק מכך, כי זכותם כבני זוג של האשה, לבעול אותה ככל העולה על רוחם, עדיין היו שבועיים בחודש בהן הגבר הודח מתפקיד השליט הכל יכול. הדחה זו, תרמה גם להבנת המנגנון הנפשי של האשה, כי כאשר אי אפשר לדבר בגוף, אפשר ועוד איך לדבר בפה. אני ממליצה לכל מי שמוצאת שבעלה הפסיק לדבר איתה לנסות את השיטה הזו. היא יעילה להפליא.