שאלה
הי, אני שוקל להתחיל ללמוד משהו בנוסף לקראטה. אבל כנראה לא משהו לחימתי, אלא יותר בריאותי. מחפש משהו שלא צריך לתרגל קאטות 5 שעות בבית ושהפעילות תיהיה בבוקר, או בשישי שבת. שמעתם על צי-קונג? האם זה מה שאני מחפש?
אשמח לקבל הצעות נוספות, שמות של מורים מאזור ת"א, ר"ג, גבעתיים שמלמדים בבוקר או בשעות לא שיגרתיות.
הי, אני שוקל להתחיל ללמוד משהו בנוסף לקראטה. אבל כנראה לא משהו לחימתי, אלא יותר בריאותי. מחפש משהו שלא צריך לתרגל קאטות 5 שעות בבית ושהפעילות תיהיה בבוקר, או בשישי שבת. שמעתם על צי-קונג? האם זה מה שאני מחפש?