מה יש לי...?

galavr

New member
מה יש לי...?

בשבועות האחרונים הרגשתי גירודים מתסכלים באיבר המין,כמו כן, היו לי הפרשות, מעין קרי לילה וצריבה במתן שתן, בעיקר לקראת סיומו. יש לציין שהזנחתי את הבעיה הזו לתקופה מסוימת, והגירודים פסקו בשלב כלשהו, כמו גם ההפרשות. גם עניין הצריבה במתן שתן הלך ודעך. ביצעתי בדיקת שתן, בה לא נמצאה דלקת בדרכי השתן. נמצאו "שרידים" כלשהם, שאינם מצביעים על דלקת, לדברי הרופאה. עשיתי משטח לאיבר המין. גם בו לא מצאו שום דבר. בת הזוג שלי עשתה בדיקה וגינלית, בה נמצא נרתיק סטרילי, בלי חשש לפטריה, כמו גם בדיקות דם - הכל תקין. בימים האחרונים הרגשתי שהמצב משתפר משמעותית. כמעט ולא נתקלתי בצריבה הטורדנית ושאר התופעות נעלמו לחלוטין. בלילה האחרון קיימנו יחסי מין, ושוב האיזור מגורה, מורגש, והצריבות והאי נעימות חזרו. מחפש רעיון. מה לא בסדר?
 

galavr

New member
העניין הוא

שאני לא משתמש בקונדום. "אנחנו" לוקחים גלולות... בעניין התכשירים, "אנחנו" לא משתמשים בכאלו... יתכן וזו דלקת בדרכי השתן שפשוט בשלבי דעיכה? אילו עוד אופציות ייתכנו?
 
למעלה