מה יותר טוב ממיזוג בקיץ?

אורית ג.

New member
מה יותר טוב ממיזוג בקיץ?

כמו בפורום שהיה לנו ב-IOL שהפכה לוואלה - גם כאן נדון בעניינים הקשורים לברית מילה. החומר והדיונים , למי ששואל על הפורום הקודם - גובו אך אין אפשרות טכנית (וגם לא רצון להסתבך עם וואלה...) להעביר את כל הדיונים והשיחות ההן לכאן. תאמינו או לא - זה נראה לי דווקא יתרון. שוב יוכל כל אחד להבהיר מחדש את עמדתו שוב נוכל להזכיר דברים שכבר אמרנו לפני שלושה חודשים או חצי שנה ושוב נוכל לענות על שאלות מחדש בלי לענות ``תעשי/ה חיפוש``. יש הסכמה מוחלטת מצד וואלה להשתמש בתכנים ההם ואני אעלה את העיקריים שבהם בהמשך - רק אי אפשר את כל הפורום כפשוטו. אז... שיהיה לכולנו כיף כאן כי מה יותר טוב ממיזוג בקיץ? - תפוז בקיץ. ושוב תודה להנהלת הפורומים של תפוז על המענה המהיר.
 

-Shay20-

New member
משום מה לא הצלחתי לשנות את הניק

אבל זו מוארת מיואל. ורציתי לומר - המוווווווווווווווון בהצלחה! מגיע לך, מוארת
 

טל קר

New member
המון בהצלחה! אבוא להשתתף.

נ.ב. סיבה מסוימת שהפורום לא נמצא ברשימת הפורומים?
 

Ludwig

New member
מזל-טוב לבית החדש...

טוב, באמת נצטרך לחזור על הכל שוב (כשיבואו חדשים וישאלו...). בכל אופן לפי התשובה שקיבלתי מתפוז עד החודש הבא יהיה דף פתיחה עם קישורים, וזה לאפחות חשוב מהפורום עצמו. ובאמת הפורום עדיין לא מופיע ברשימת הפורומים (וגם לא ברשימת החדשים). בינתיים אלך לפרסם אותו בוואלה :)
 
מזל-טוב לכבוד הולדתו של הפורום החדש

ולדעתי אי אפשר להעביר את זה בשקט לוואלה. מרגיזה אותי העובדה שהם ביטלו אותנו שם ואני לא חושבת שצריך לשתוק להם. היש לוואלה פורום ביקורת? לדעתי צריך להפציץ אותו בהודעות של למה לא מתקיים פורום ברית מילה! שירלי.
 

Ludwig

New member
כל מה שצריך זה פשוט להוסיף הודעה...

כל מה שצריך זה פשוט להוסיף מדי-פעם הודעה בפורומים הרלוונטיים שם עם קישור לכאן :) ``הפסד שלהם``... ;-)
 
ומהם הפורומים הרלוונטים שם?

אפשר לקבל קישור... והאם יש שם פורום ביקורת או משוב? שירלי.
 

Ludwig

New member
במקרה... לא מצאתי שם פורום משוב...

אז אם יש כנראה שהצליחו להחביא אותו היטב. בכל אופן פרסמתי את זה בפורומים: רפואת ילדים, רפואת משפחה, הפורום הפמיניסטי. חשבתי שראוי גם לפרסם לינק מפורש בפורום ברית-מילה הישן, אבל אני לא בטוח שזה לא יסבך את אורית שלנו אז אני משאיר את זה בידיה. ויתרתי על פורום חילוניים-דתיים כי אני חושש שזה יביא יותר פרובוקטורים ודברי שטנה. ואת הקישור אפשר להעתיק פשוט משורת ה-Address שבראש הדפדפן... דרך-אגב, גיליתי שמהפורום הפמיניסטי ההודעה כבר הוסרה (ואני לתומי חשבתי שהפמיניזם, שאני ממצדדיו, מעודד חשיבה פתוחה גם בנושאים אחרים. כנראה שזה לא כמו שהיה ב-IOL).
 

טל קר

New member
הי לודוויג, אני אספר לך את הסיבה

שזה נמחק. לא כי זה לא קשור לפמיניזם, אלא כי שמת קישור. נשמע קצת מגוחך, אני יודעת, אבל על פי מדיניות וואלה אסור לשים קישורים... אני מדברת על קישורים, לא על פרסומות שאת זה היה אסור גם בIOL אלא קישורים. כך שאתה בחברה טובה - גם חנה בית הלחמי שניהלה את הפורומים הפמיניסטים בIOL ועכשיו מנהלת איתי את פמיניזם ומעמד האישה בתפוז שמה הודעה עם קישור רלוונטי בפורום הפמיניסטי וההודעה נמחקה...פשוט בגלל הקישור.
 

טל קר

New member
נ.ב. וזה קרה עוד כשהיינו בIOL

שזה כידוע כבר וואלה, כך שהסיבה היחידה למחיקה היתה הקישור.
 

Ludwig

New member
זאת אומרת שאם רק הייתי תוהה...

זאת אומרת שאם רק הייתי משאיר הודעה למשל על תהיתי מה חושבות פמיניסטיות על ברית-מילה ובמקרה גם נורא בא לי לאכול... תפוז, אז זה היה נשאר? :) איך את מציעה להעביר את המידע בדרך שלא ימחק?
 

טל קר

New member
נסה באמת לכתוב שאתה תוהה

על מה חושבות פמיניסטיות על ברית מילה, ותחתום (בלי לינק) לודוויג, פורום ברית מילה בעד ונגד תפוז אם זה לא יעזור, וזה גם ימחק (למרות שזה לא אמור) יש לי רעיון קצת מרושע... אבל קודם ננסה את זה.
 

Ludwig

New member
אורית, פורום אימוץ החדש כבר ברשימה

אורית, פורום אימוץ החדש כבר ברשימת הפורומים... ומה איתנו? בכל אופן Take your time, הפורום הזה כבר מפורסם בהרבה פורומים אחרים :)
 

אורית ג.

New member
בכוונה ביקשתי שהוא לא יופיע בחצי

היום הראשון - בהמשך ייצטרפו בוודאי גם משתתפים חדשים בעקבות הלינק - ורציתי קצת `הרמת כוסית` `משפחתית` לוותיקי הפורום. ומה לומר - בדבר אחד היה יותר כיף ביואל : היה מגוון ע-צ-ו-ם של סמיילים והיתה גם כוסית. ובהזדמנות זו תודה רבה לך ולכל המפרסמים את הפורום , אני מרגישה כמו צדיקה שמלאכתה נעשית בידי אחרים (-: .
 
למעלה