דינמו דובשנית
New member
מה יהיה עם הצ`אט
פשוט.. לא ברור לי איך וכיצד עולם הצ`אט פשוט הגיע למצב שהוא גורם לי לפהק וכמעט לבלוע את מסך המחשב זה פשוט מדהים, אם הייתם אומרים לי לפני חודש שהצ`אט ישעמם אותי אי פעם, אין סיכוי שהייתי קונה את ההנחה הזו בחיים והנה, אני מוצאת עצמי השבוע משתעממת למוות.. נכנסת לצ`אט במטרה להעביר שעמום אך מחמירה את המצבה במקום לשפר אותו איך ייתכן שלפני חצי שנה ויותר הייתי נושמת צ`אט והיום, יכולה להקיא אותו ובכן... מכאן משתמע שכל דבר בחיים נמאס בסופו של דבר... גם אם הוא נורא כייפי ונורא אוהבים אותו.. ולכן אני מוצאת עצמי פה מטמטמת לכם את המוח בפורומים, מכיוון שהצ`אט אבד עליו הקלח והוא כבר לא משמש כאטרקציה לשיפור מצב רוח של שעמום טוטאלי מי שלא חושב כמותי, שיגיב... נראה אותו גבר...
פשוט.. לא ברור לי איך וכיצד עולם הצ`אט פשוט הגיע למצב שהוא גורם לי לפהק וכמעט לבלוע את מסך המחשב זה פשוט מדהים, אם הייתם אומרים לי לפני חודש שהצ`אט ישעמם אותי אי פעם, אין סיכוי שהייתי קונה את ההנחה הזו בחיים והנה, אני מוצאת עצמי השבוע משתעממת למוות.. נכנסת לצ`אט במטרה להעביר שעמום אך מחמירה את המצבה במקום לשפר אותו איך ייתכן שלפני חצי שנה ויותר הייתי נושמת צ`אט והיום, יכולה להקיא אותו ובכן... מכאן משתמע שכל דבר בחיים נמאס בסופו של דבר... גם אם הוא נורא כייפי ונורא אוהבים אותו.. ולכן אני מוצאת עצמי פה מטמטמת לכם את המוח בפורומים, מכיוון שהצ`אט אבד עליו הקלח והוא כבר לא משמש כאטרקציה לשיפור מצב רוח של שעמום טוטאלי מי שלא חושב כמותי, שיגיב... נראה אותו גבר...