מה חדש עם 'פרויקט החשיפה'?

the breezer

New member
מה חדש עם 'פרויקט החשיפה'?

הם עשו הרבה רעש לפני חצי שנה, בנוגע ללחץ על אובאמה. מישהו יכול לעדכן מה מתקדם שם?, ומה קורה לסטיבן גריר והצילומים הביזאריים שלו בלילה?, האם יש מסקנות בנוגע לצילומים שלו (אותם תיאר כמפגש מהסוג השלישי). סקרן מאוד.
 
לפי דעתי, על פני השטח נראה שיש התקדמות, אבל..

הכל חרטא . אין לי מילה אחרת לתאר את זה . אין התקדמות ולא נעליים , וגם לא תהיה , למה שתהיה בכלל , בגלל שהעם רוצה ?!
 
כרגע, כמו דאז ברגע הפרסום

הבאזז הגדול שיוצרו גם בנוגע לפרסומו של אובמה, ביחס לידע שנצבר, די ממעיט בנכונות ממשלה (לאו דווקה אובמה) לשחרור הידע הקיים. למעשה, ההפך הוא הנכון, המדיניות הפכה לקשיחה יותר, חסרת כל נכונות לפרסם משהו שהוא בעל ערך, מלבד המושג עב"מ להשתקה של אנשי העב"מלוגיה.
 

levincor

New member
מילות המפתח הן סבלנות ואורך רוח

כי בחיים האמיתיים הדברים לא זזים בדיוק כמו בפורומי העבמים. כי שם זה לא בדיוק בראש מעיניהם. בין כל המתענינים בתופעת העבמים נוצרים לפעמים נקודות מתח ושיא כתוצאה מליחשושים או שמועות שעפות באוויר. זה עושה הרבה רוח רק בחוגי העבמולוגים..... הדרך לחשיפה לא קלה וצריך לקחת נשימה עמוקה. צריך לעקוב אחרי השתלשלות הענינים בעולם . ואני אומר שיש תזוזה! היא איטית אבל קיימת לאט לאט. כמו כל דבר הכל צריך להבנות מהיסוד. והיסוד זאת דעת הקהל והמוכנות לשינויים . התהליך עובר עכשיו פזה. לאט לאט מתחילים יותר ויותר אנשים ידועים להכנס לתחום ולפרסם את עמדתם ללא חשש גדול. לאט לאט יש יותר סיקורים תקשורתיים טובים (לעומת פעם) בכל מקום בעולם. לאט לאט עם הגילויים האחרונים על כוכבי לכת , הרעיון העבמולוגי על חיים חוצניים תבוניים מתקבל יותר ויותר. לכן לא צריך להתרגש יותר מידי מהשמועות על ה13 לאוקטובר...ראינו כבר מה קרה לפני שנתים ולפני שנה. התמונה הכוללת שלפעמים קשה לראות אותה, הולכת ומשתנה לאט לאט. אנחנו צוברים עוד ועוד משקל וכוח עד לרגע אחד שבו הכל ישפך החוצה. מזכיר לי את נפילת הגוש הקומוניסטי וברה"מ. אם מישהו היה אומר לי בשנת 1998 שתוך 3 שנים הקומוניזם יתרסק וברה"מ תחדל להתקים כמדינה קומוניסטית , הייתי חושב שהוא לא שפוי. מעמד הקומוניזם וברה"מ נראה חזק איתן ויציב לעד. ההשפעה הקומוניסטית נראתה הולכת וגדלה מול המערב הדמוקרטי. הכל נראה שחור ובלתי ניתן לשינוי. גם מניתוחי המצב שנערכו במערב היה חשש אדיר למקרה של אובדן השלטון הקומוניסטי שיגרור מלחמת עולם. מומחים טענו שעדיף להשאר במצב של מלחמה קרה בה העולם נחלק לשני גושים יציבים ומאזנים וכל אחד יודע את מקומו בתצריף ובמארג. ופתאום תוך כמה שבועות הכל קרס מול עינינו!!! ככה יקרה גם בחשיפת העבמים והחוצנים. כל מסך ההשתקה וההסתרה יפול בבת אחת ויתפורר מול עינינו. ואז יתברר שלא עמד מאחורי זה כלום כמעט, שרק הפחדים שלנו מנעו את החשיפה. כי אותם גורמים עלומים שעוסקים בכך אינם כה חזקים. חוזקם רק בהסתמך על חששותינו ופחדינו. כיום עדין רוב האוכלוסיה בעולם חוששת מכוחות כאלה, מנסה לא להתעמק בזה כלל. בכל מקרה רוב האוכלוסיה לא מפנה לגילוי הזה משאבים ותשומת לב כיון שרוב האוכלוסיה בעולם נאבק עדין על קיומו היומיומי. אני מוסיף את דעתי שהחל מרגע החשיפה מתי שתהיה ??? נפסק תפקידהו כולנו כמי שעוסקים בחקר התופעה. לי אין ספק שאותם כוחות פוליטים וכלכליים שמסרבים היום לגעת בנושא ולטפל בו. שלא מוכנים להודות או לגלות מה שידוע להם,שמתעלמים ובורחים מזה כמו מאש... יהפכו עורם בבת אחת ויקחו במידיית את ה"שליטה" והאחריות להוביל את כדור הארץ לשלב הבא. זה טבע הדברים וכך זה עובד בעולמנו. מאותו רגע לא יצטרכו יותר את כל המומחים שיש היום או את החוקרים. תפקידם יסתים,המידע יהיה גלוי לכולם . מי שיוכל ויצליח להשתלב במערכות החדשות יעשה זאת. כל השאר יחזרו או ישארו באלמוניותם. רק סבלנות.
 

hamamin

New member
מחר יוצאים לפנסיה ,כולנו

לפי המאמר,על ספר, של איש חיל האוויר לשעבר. -----סתם . אתה לגמרי צודק לדעתי, מאיר.
 

hamamin

New member
תמליל הראיון עם הברנש

לא עונה על השאלה אבל מסביר את הסביבה שממנה בקעה ה"אינפורמציה". אולי יעניין את מישהו.....
 
למעלה