מה חברת דן מתכננת לעשות עם הרכבים של הבאבאל?

Barkai30

New member
הם העלו פוסט בפייסבוק שבו נרשם "בקרוב זה קורה" עם תמונה של רכב באבאל צבוע בכחול.

Screenshot_20230104_141146_Facebook.jpg
 

Ccyclist

Well-known member
הם העלו פוסט בפייסבוק שבו נרשם "בקרוב זה קורה" עם תמונה של רכב באבאל צבוע בכחול.

צפה בקובץ המצורף 69757

בתל אביב עצמה ? אולי שאטלים באוניברסיטה, גני התערוכה, פארק הירקון ונמל תל אביב. יש גם היתכנות לקווי מיניבוס במקומות כמו יפו, כרם התימנים ולב העיר כל עוד מדובר בקווים מזינים קצרים יחסית שלא יתחרו באוטובוסים הרגילים בצירים הראשיים. ישנן נישות של תחבורה שאמצעי ביניים כזה יכול לשרת.
 

DAVIDADATO

Well-known member
הם העלו פוסט בפייסבוק שבו נרשם "בקרוב זה קורה" עם תמונה של רכב באבאל צבוע בכחול.
תיכנס לדן יש למטה תמונה עם קישור עליה רשום "תחב"צ חבל"ז" ושם זה מציג מה יקרה בזמן הקרוב ובעתיד הלא רחוק
 

DanBus43Maalit72

Active member
הם העלו פוסט בפייסבוק שבו נרשם "בקרוב זה קורה" עם תמונה של רכב באבאל צבוע בכחול.
שני קווים קשיחים חדשים שיופעלו במיניבוסים ששימשו את באבל דן החל מהתאריך ה 10/01.

קו 114 סיבובי לתמח"ת דרך רכבת ההגנה ומשם ישירות לבי"ח תל השומר וכנ"ל בדרך חזרה לרכבת ההגנה. לקו יהיו מגבלות איסוף והורדה.
קו 242 מבת ים לקריית עתידים דרך נתיבי איילון ורכבת האוניברסיטה. לקו יהיו מגבלות איסוף והורדה.
 

Ccyclist

Well-known member

מסלול נוראי המנוגד לכל הגיון תח"צי. היה עדיף להזין את תחנות הרכבת בבת ים עם המקטע הדרומי ולחבר בין תחנת האוניברסיטה לעתידים ואולי גם מעתידים לתחנת בני ברק עם המקטע הצפוני.

תחבורה ציבורית אינה מונית מדלת לדלת.

כאן יש הזדמנות להזין אמצעי תדיר ואמין כמו הרכבת (אם יוותרו על השטות של רכבת מהירה מיותרת מאשקלון בשעה ויעבירו את הקו לשירות רבע שעתי תוך ניצול חסכון הזמן שהחישמול מאפשר) בקווים מקומיים בטבעת השניה.

כל דקה שהקו על האיילון זה בזבוז תשומות בכפילות מיותרת כמיטב מסורת משרד התחבורה.

מה גם שלדעתי אפשר לבסס קווי אוטובוס חזקים יחסית על מסלולים כמו עתידים - אוניברסיטה - רדינג או על סיבוב בין חולון לבת ים דרך שתי תחנות בת ים הממוקמות בסמיכות לגשרים מעל להמשך הדרומי של האיילון.

במטרופולינים אחרים בעולם היו הולכים על הזנה מקומית למערכת הרכבתית, לא על חיבור שני קווים מזינים משני צדדים שונים של העיר דרך כביש מהיר ללא תחנות ביניים.

רק בישראל.
 

Ccyclist

Well-known member
שני קווים קשיחים חדשים שיופעלו במיניבוסים ששימשו את באבל דן החל מהתאריך ה 10/01.

קו 114 סיבובי לתמח"ת דרך רכבת ההגנה ומשם ישירות לבי"ח תל השומר וכנ"ל בדרך חזרה לרכבת ההגנה. לקו יהיו מגבלות איסוף והורדה.
קו 242 מבת ים לקריית עתידים דרך נתיבי איילון ורכבת האוניברסיטה. לקו יהיו מגבלות איסוף והורדה.

לדעתי אלו מסלולים ארוכים מדי למיניבוסים. מיניבוס יכול להיות אפקטיבי במסלול משלים קצר עם תחלופה גבוהה שבו אין דרישה גבוהה מחד ואין יותר מדי נוסעים שיעשו את כל הקו מאידך.
 

DAVIDADATO

Well-known member
לדעתי אלו מסלולים ארוכים מדי למיניבוסים. מיניבוס יכול להיות אפקטיבי במסלול משלים קצר עם תחלופה גבוהה שבו אין דרישה גבוהה מחד ואין יותר מדי נוסעים שיעשו את כל הקו מאידך.
114 נשמע הגיוני לעשות אותו במיניבוס
242 בגלל הביקוש לקו 42 ו-142 חושב שאוטובוסים רגילים צריכים לעשות את המסלול ולעיתים גם מפרקיות בשעות העומס
 
114 נשמע הגיוני לעשות אותו במיניבוס
242 בגלל הביקוש לקו 42 ו-142 חושב שאוטובוסים רגילים צריכים לעשות את המסלול ולעיתים גם מפרקיות בשעות העומס
קוו 15 של מטרופולין בתל אביב הנו קוו ארוך עם הרבה נוסעים לקטעים קצרים לכן יש תדירות גבוהה
 

DAVIDADATO

Well-known member
מאוד מסקרן אילו שינויים מתכננים בקווי גוש דן. תמיד המידע מגיע באיור
לוח זמנים, תחנות ומפות לקו 114 של דן לתחנה מרכזית, תל אביב יפו - הופאון אוטובוס קרוב (xn--4dbclabp0e.co.il)
לוח זמנים, תחנות ומפות לקו 242 של דן לקריית עתידים, תל אביב יפו - הופאון אוטובוס קרוב (xn--4dbclabp0e.co.il)
לא מבין למה 242 נכנס לרחוב רזיאל וירקוני בשביל להגיע ליוספטל מול קניון בת ים במקום לפנות מאלי כהן
 

DAVIDADATO

Well-known member
הבעייה שמאחר ומדובר במיניבוס הוא עלול להתמלא לגמרי כבר בתחנות הראשונות במיוחד 242 מבת ים לעתידים
ראיתי אתמול אחת, בתוך המיניבוס שלט שרשום 242 לעתידים (יותר נחמד אם היו מתקינים לד כמו מוניות שירות בבת ים וכריזה בפנים)
 
למעלה