מה זה.............?????

  • פותח הנושא סו
  • פורסם בתאריך

סו

New member
מה זה.............?????

אוףףףףף ממש הדף נראה לא שווה צפייה ככה עם האדום הזה כל הקטע זה לראות מי ענה למי מה דווקא נהנתי עד עכשיו יאללה הפגנה סו אדומה...
 

סו

New member
יופי יש הבנה מהירה....להנהלה

וביכלל מה זה היה נותן? כל אחד היה פותח הודעה חדשה ואז ביכלל הדף היה יוצא דבילי לצפייה סו גם חושבת בשבילכם... חחחחחחחחחחחחח
 

זיוי ..

New member
בוקר טוב סו

אהלןןןןןןןןןןן בוקר אור חמודה מה קרה ? גם אותך העיפו מהמיטה ? לוקח אומנם זמן רב עד שהדף עולה (ללא שרשור) ונפתח אבל לבסוף נפתח תחשבי גם קצת בשבילי המשך יום טוב ומוצלח יום שקט ומקסים לך ולכולנו שלך זיוי
 
למעלה