מה זה XMIT?

elotan

Member
מה זה XMIT?

הבנתי שזה איזה UTILITY של IBM שמאפשר לדחוס או לשנות פורמטים של קבצים. מישהוא ביקש ממני להעביר לו ככה קובץ ואין לי מושג איפה פהתחיל לחפש בכלל על זה.
 

gadiba

New member
XMIT

XMIT או TRANSMIT היא הפקודה שנועדה להעביר הודעות וקבצים דרך רשת NJE. היא קיימת ב-z/OS וב-VM ומאפשרת להעביר קבצים בין מערכות ההפעלה האלה. היא גם יודעת לארוז קבצים (הן קבצים שטוחים והן ספריות PDS) בפורמט שמקל על העברתן ב-FTP או ב-email. הפקודה ההפוכה היא RECEIVE.
 

elotan

Member
יש איזה מקום עם דוגמאות איך להשתמש בזה?

ואם להיות יותר ספציפיים - אני מעביר קבצים למישהוא דרך שרת כספות של סייברארק. אחד הקבצים הוא VB והצד המקבל לא מצליח לקלוט אותו כמו שצריך. הוא הציע להשתמש ב XMIT הזה. האם זה בכלל מעשי / אפשרי טכנית להעביר ככה קבצים? אין אפשרות (אמ"מית) לוותר על שרת הכספות. אימייל לא בא בחשבון (וגם לא ישים מבחינת גודל הקובץ).
 

gadiba

New member
העברת קבצים

מחר, כשתהיה לי גישה למחשב, אני אוכל להעלות דוגמא. אפשר להשתמש ב-XMIT כדי ליצור קובץ FB80 שאותו קל להעביר בין מערכות בכל אמצאי (EMAIL FTP וכל דבר אחר. אופציה אחרת היא להשתמש ב-TRSMAIN. זוהי תוכנית של IBM שגם דוחסת את הקובץ וגם יוצרת קובת שנוח להעביר בין מערכות. את התוכנית יש להוריד מהאתר של IBM. החל מ-z/OS 1.9 היא חלק ממערכת ההפעלה.
 

elotan

Member
אוקי, אני אמתין למחר

ונראה אם יש משהוא שיכול לעזור לי תודה רבה.
 
לא צריכה

להיות שום בעיה להשתמש בזה. ה-XMIT היא פונקציה של TSO ניתן להקיש TSO HELP XMIT במסך ISPF ולקבל הסבר על הפונקציה. מעבר לכך שולח לך מסר אל מי לפנות ע"מ לקבל דוגמא.
 

gadiba

New member
דוגמאות

ביצוע XMIT כדי ליצור קובץ: אפשר לראות בקובץ xmit.txt
 

elotan

Member
תודה רבה רבה רבה רבה

מה עושה הפקודה שצירפת בדוגמא? כנראה שמה שאני צריך זאת פקודה שהופכת קובץ VB גדול וארוך לקובץ FB 80.
 

elotan

Member
אני מבין את משמעות כל הפרמטרים חוץ מ

N1.V110GAD מה המשמעות שלו? מה הוא עושה?
 

gadiba

New member
XMIT

עקרונית, פקודת ה-XMIT נועדה לשלוח הודעות וקבצים דרך רשת SNA. במקרה זה זוהי הכתובת היעד. אתה צריך לשאול מישהו אצלך במתקו מה אפשר לכתוב שם.
 
למעלה