מה זה LDAP?

LDAP

LDAP זה ראשי תיבות ל: LITE DIRECTORY ACCESS PROTOCOL זהו פרוטוקול גישה לאובייקטים ב ACTIVE DIRECTORY ב WIN2K לנובל למשל יש DIRECTORY SERVICES שדומים מאוד ל AD (הפרוטוקול הזה לא משמש רק את WIN2K) מקווה שעזרתי (למרות שלא עניתי על השאלה בקשר ל UNIX)
 

dadi99

New member
להלן מספר תשובות לגבי Ldap

להלן קישור לשאלות נפוצות על פרוטוקול Ldap לגבי חיבור עם שרת Unix אבדוק ואפרט בהמשך dadi99
 
LDAP

LDAP הוא למעשה פרוטוקול סטנדרטי לגישה לשירותי ספריה (Directory Services). בספריה עצמה מתוארים משאבי הארגון באופן הירארכי (שרתים, מדפסות, מחשבים, משתמשים ועוד). היא משמשת כתשתית ארגונית, איפוא, לניהול אותם משאבים. חברת NETSCAPE יצרה ודחפה את הפרוטוקול, אשר זכה לעדנה ופופולריות. כיום הוא נתמך בכל מוצר DS שמכבד את עצמו (ובכלל זה NDS, Active Directory, Netscape Directory Server ועוד). ניתן להוריד מהאתרים של NETSCAPE ושל NOVELL את ה-SDK ובאמצעותו לבנות חיבור לשרת ה-LDAP. באתר של NOVELL אף מתואר כיצד להקים אינטגרציה עם NDS.
 

אינטגרל

New member
ונגיד ואני לא רוצה להשתמש בLDAP

ונגיד ואני לא רוצה להשתמש בLDAP ובכל זאת לקיים קשרים ביניהם?
 
מה אתה רוצה לעשות בדיוק ?

למה אתה מתכוון במילה "קשרים" ? מהי הסביבה הטכנולוגית ? מהו הצורך המדויק ? בקיצור, פרטים.
 

אינטגרל

New member
דוגמא

נגיד ולדוגמא, אני רוצה לאמת סיסמאת משתמש של NOVELL דרך JAVA , איך ניתן לעשות זאת באבטחה גבוהה ללא שימוש בLDAP של נובל!
 

אינטגרל

New member
אני מקפיץ את ההודעה..כי אני מחכה לת

שובה... ולכן אני מקפייייייייץ! מקפיץ!מקפיץ!מקפיץ!מקפיץ!מקפיץ!מקפיץ!מקפיץ!מקפיץ!מקפיץ!מקפיץ!מקפיץ!מקפיץ!מקפיץ!מקפיץ!מקפיץ!מקפיץ!מקפיץ!מקפיץ!מקפיץ!מקפיץ!מקפיץ!מקפיץ!מקפיץ!מקפיץ!מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ!מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ! מקפיץ!
 
למעלה