מה זה?

מה זה?../images/Emo2.gif

כ"כ שקט כאן היום....כולם הלכו לים ולי לא סיפרו? אכלתי אבטיח ואפילו אפרסק..באתי הצצתי- דממה... אהה..אולי כי היום נפתחה רשמית עונת הקיץ? שעות האור הארוכות ביותר וכולם חושבים שעדיין צהריים? נחים...
 
הנה אני PO ../images/Emo98.gif

נגמר האבטיח אז הרבצתי פלח מלון,לא רע בכלל. עכשו אני מוכן למשימה לילית.
 
למעלה