האישה הנוכחית
New member
מה זה?../images/Emo2.gif
כ"כ שקט כאן היום....כולם הלכו לים ולי לא סיפרו? אכלתי אבטיח ואפילו אפרסק..באתי הצצתי- דממה... אהה..אולי כי היום נפתחה רשמית עונת הקיץ? שעות האור הארוכות ביותר וכולם חושבים שעדיין צהריים? נחים...
כ"כ שקט כאן היום....כולם הלכו לים ולי לא סיפרו? אכלתי אבטיח ואפילו אפרסק..באתי הצצתי- דממה... אהה..אולי כי היום נפתחה רשמית עונת הקיץ? שעות האור הארוכות ביותר וכולם חושבים שעדיין צהריים? נחים...