מה זה 0H1 בטאבים?

האמר און

אתה נותן את המיתר פתוח ואז לוחץ בשריג 1 של אותו מיתר בלי לפרוט. פשוט לוחץ עליו חזק שיישמעו אותו בלי לפרוט אותו
 
למעלה