מה זה שרביט?

Beryllium

New member
מה זה שרביט?

כן ,אני יודעת, עושים עם זה קסמים. אבל מה זה בעצם? סתם חתיכת עץ (ועוד עץ רגיל לא קסום- אלון ,מילה ..) שדחפו פנימה שערות או נוצות של חיית פלא (חד קרן, עוף חול, ויליה...). אז אם זה ככה, במקרה שהארי (או מישהו אחר) איבד את שרביטו ביער האסור, הוא יכול פשוט לקחת חתיכת עץ ,לדחוף פנימה שערת חד קרן (הן מסתבכות בשיחים) והנה יש לו שרביט מאולתר!! אם משהו רוצה להגיד שמטילים כישוף על העץ עם השיער בתוכו, זה רק מעלה את השאלה, איך נוצר השרביט הראשון??? (ברצינות) *זה לא נראה מוזר שקוסם כמו דמבי פשוט לא שווה כלום בלי השרביט? (הוא יכול רק להתעתק או לשנות צורה..)
 
לא לגמרי נכון

ניתן לעשות קסמים בלי שרביט. זה פשוט הרבה יותר קשה. השרביט זה בעצם הכלי שמרכז את אנרגיית הקסמים. דוגמה, ספר חמישי, פרק ראשון, הארי אומר "לומוס" ללא שרביט ולהפתעתו אור נדלק בקצה השרביט שהיה באותו זמן על הרצפה.
 
נו, נמ.

אז אבד לך השרביט באמצע שום מקום ואתה צריך ריכוז גבוה של אנרגיית קסם - למה שלא תיצור לעצמך שרביט אקראי?
 
אפשר אולי..

אבל כמו שנאמר, אף פעם לא תגיע להישגים גבוהים עם שרביט של מישהו אחר..
 
כי היום קצר,

והמלאכה מרובה, והפועלים עצלים, והשכר הרבה, ובעל הבית דוחק. (אבות, ב, ט"ו).
, סתם אין לי משהו חכם לכתוב שם
 
למעלה