מה זה שרביט?
כן ,אני יודעת, עושים עם זה קסמים. אבל מה זה בעצם? סתם חתיכת עץ (ועוד עץ רגיל לא קסום- אלון ,מילה ..) שדחפו פנימה שערות או נוצות של חיית פלא (חד קרן, עוף חול, ויליה...). אז אם זה ככה, במקרה שהארי (או מישהו אחר) איבד את שרביטו ביער האסור, הוא יכול פשוט לקחת חתיכת עץ ,לדחוף פנימה שערת חד קרן (הן מסתבכות בשיחים) והנה יש לו שרביט מאולתר!! אם משהו רוצה להגיד שמטילים כישוף על העץ עם השיער בתוכו, זה רק מעלה את השאלה, איך נוצר השרביט הראשון??? (ברצינות) *זה לא נראה מוזר שקוסם כמו דמבי פשוט לא שווה כלום בלי השרביט? (הוא יכול רק להתעתק או לשנות צורה..)
כן ,אני יודעת, עושים עם זה קסמים. אבל מה זה בעצם? סתם חתיכת עץ (ועוד עץ רגיל לא קסום- אלון ,מילה ..) שדחפו פנימה שערות או נוצות של חיית פלא (חד קרן, עוף חול, ויליה...). אז אם זה ככה, במקרה שהארי (או מישהו אחר) איבד את שרביטו ביער האסור, הוא יכול פשוט לקחת חתיכת עץ ,לדחוף פנימה שערת חד קרן (הן מסתבכות בשיחים) והנה יש לו שרביט מאולתר!! אם משהו רוצה להגיד שמטילים כישוף על העץ עם השיער בתוכו, זה רק מעלה את השאלה, איך נוצר השרביט הראשון??? (ברצינות) *זה לא נראה מוזר שקוסם כמו דמבי פשוט לא שווה כלום בלי השרביט? (הוא יכול רק להתעתק או לשנות צורה..)