מה זה סל ראשון....

DmX3

New member
מי ששם סל ראשון אבל

אבל מי ששם על הימור כזה הוא מטומטם זה אשכרה הימור לא שווה תיחס
 
מה הז תיקו?ולמה מטומטם זה קל!אולי

לא שווה ליפול על 10 שניות ראשונות! אבל מה זה תיקו?
 
זה שווה!!!!!....אתה יודע למה?

אם ללכת שיטה 3/4 זה אחושרמוטה שווה!!! ואם 3/5 זה בןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן זונה לך על מכבי ועל בנטון! על מכבי לא יודע אבל על בנטון 100% אחוז....צריך לבדוק את הממוצאים של הקפיצה לכדור הראשון!
 
חחחח עם היה את הסיני של יוסטון!

באנקר יוסטון! לא נראה לי שמישהו לקח לו שהנה כדור ראשון!
 

באר שבע

New member
זה לא מי שלא שם ראשון כי אז לא יהיה

כזה דבר X... באמת מפגר מי ששם את זה אחרי 10 שניות יכול ללכת הטופס.
 
ניראה לי אני יודע מה זה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

זה כנראה בכל 4 הרבעים, אז כמה כמה יגמר
 

romantikk

New member
נראה לי שאתה צודק לגבי הסל הראשון

זה נשמע הכי הגיוני..
 
דבר ראשון יחס 9 דבר שני....

אין לך מושג מה יקרה והסיכוי לתיקו לדעתי מזערי!
 
שתדע

הסיכוי לתיקו יותר טוב! מגדי מכבי קולעים ראשונים! ברבע שני הכדור של צסקא אוטומטוי!כי זה הולךל רבע רבע! ואז ככה גם בחצית השניה מבין?
 

romantikk

New member
באמת היחס על תיקו גבוה..

בקיצור אם יש למישהו את הצכנייה (לקח מהקיוסק) צריך להיות רשום מה זה בהערות..הערה 11
 

DmX3

New member
שטויות מי אמר שזה הולך ריבעים?

X זה בטח אם לא קולעים סל תוך 3-4 דקות
 

Maceo Baston

New member
נו בדיוק כמו שאני אמרתי.

מקציבים זמן מסוים ואם לא קולעים בו אז זה X
 
למעלה