מה זה יום האיחור? הכוונה ליום

לדעתי...

יום האיחור נחשב ליום שאמורים לקבל ולא מקבלים נשמע לי הגיוני כי אם יום למחרת גם לא מקבלים אז בעצם אומרים שאתמול היינו אמורים לקבל אז בעצם זה כבר יומיים לא?
 
הדימום לא מפסיק! אני פוחדת ../images/Emo53.gif

הדימום עדיין לא פסק וזה מתחיל להפחיד אותי!!! אני ביואב 9- הדימום נמשך הוא עדיין עדיןאבל יותר ברור מהיומיים האחרונים, הפרשות עם דם וזה לא מפסיק. פוחדת שמדובר בהשתרשות ושזה לא מצליח !!! יש מה לעשות בשלב זה?
 
קודם להירגע!!!!

למה את חושבת שזה לא מצליח ?? אולי להפך?? אולי זה כן מצליח?? אם זה רק הפרשות ולא ממש דימום אל תידאגי בינתיים מחזיקה לך
 
ראיתי בפירוש דם בהפרשה לא רק

בצבע אלא גם קריש דם קטן. בא לי לבכות! היה לי הריון כימי ונראה לי שזה חוזר
 

שריתושה

New member
../images/Emo24.gifממשו בלי לחץ חכי עוד כמה

ימים עד הבדיקה מחזיקה לך אצבעות מישהי מהעבודה שלי דיממה במהלך חמשת החודשים הראשונים של ההריון
 

lulyK

New member
שלוויתוש, יש לך רופא/ה שאפשר

להתקשר הולתייעץ איתה בטלפון? ניסית אולי בפורום מקצועי?
 
יש לי אבל הוא בטח יצחק עליי

כי אני בסה"כ יואב 9. הוא יגיד לי שזה מוקדם מדי לדעת. כמו שהוא ענה לי כשהיה לי בטא 8 והיו לי דימומים. זה הסתבר אח"כ כהריון כימי.
 

גילה 28

New member
אני לא יודעת לגבי הפורום אבל אני

יודעת לא נראה לי שיש מה לעשות בשלב זה חוץ מלהמתין ועדיף ברוגע. למרות שבובה.......אני כל כך מבינה אותך. חוסר ודאות זה דבר נוראי ועוד כשאת כל כך קרובה לאפשרות שהפעם זה יצליח. אז בנתיים נשאר לי רק להחזיק
ואת זה אני עושה מכל ה
 
אני מקווה בשבילך שזה סתם דימום

שמעתי כבר על בחורות שהיה להם דימומים (הנה למשל גיסתי היה לה דימומים בחודשים הראשונים, והיום יש לי אחיין חמוד שכבר כמעט בן שנתיים). אני לא חושבת שיש מה לעשות חוץ מלהתייעץ עם הרופא או כמו שאמרו להעלות את השאלה בפורום מקצועי. מאחלת לך שזה הריון ותקין ומחזיקה לך את כל אצבעותיי
 

Rainbow26

New member
שלוויתוש מה קורה??

רק לא מזמן גמרתי לכתוב לך מסר ופתאום אני רואה שאת מעדכנת על דימומים!!! מזל ששמתי לב להודעה שלך כאן... אצלי אישית אני מחשיבה ככה: יוא"ב 15 יום שאני אמורה לקבל, יוא"ב 16 אני ביום איחור (כי יום לפני כן לא קיבלתי). אני יודעת שיש בנות שמחשיבות את זה אחרת אבל ככה אני מעדיפה לחשבת את זה כדי לא להתאכזב. לגבי הדימומים, את צריכה לדבר עם הרופא ולא להתבייש שהוא יצחק עלייך... תגידי לו שאת לא בטוחה אם יש לך שלב לוטאלי קצר (פחות מ-14 יום בין הביוץ למחזור) או שאת בהריון. אם אכן יש צ'אנס שזה שלב לוטאלי של פחות מ-9 ימים הוא חייב לבדוק את זה כי זו בעיה שצריך לטפל בה (זו בעיה קלה- כדור אחד פותר את הכל), ואם זה הריון או הריון אפשרי אז גם אסור להזניח- אולי את צריכה תמיכת פרוגסטרון? צלצלי לרופא חמודה- אין לך מה להפסיד!! קשת.
 

bluehorizon

New member
שלוויתוש!

אני מצטערת לשמוע שיש לך דימומים. משונה קצת. אין לי מושג ממה זה יכול להיות. יש המון בחורות שמדממות בתחילת ההריון, אז תשמרי בינתיים על מורל גבוה. רק דבר אחד מטריד אותי - מה זאת אומרת "אם אני אספר לרופא שלי הוא יצחק עלי"??? חלק מהתפקיד של רופא זה להסביר ולהרגיע, ולא רק לרשום תרופות ובטח שלא לצחוק או לזלזל במטופלות שלו. אם הרופא שלך לא נחמד, לא מסביר, ובטח אם לא נוח לך לפנות אליו שיש בעיה, אני הייתי שוקלת להחליף רופא.
 
למעלה