מה זה הCOM וה NET האלה???
כל הזמן אתם מדברים על COM וNET אולי אפשר לקבל הסבר מה זה? ראיתי פעם דוגמא בVB של תוכנית שפותחת את IE5 וכשלוחצים על כפתור אז הIE5 גולש לכתובת מסוימת והם אמרו שם שזה תכנות של IE5 בCOM יש קשר גם לדומיינים WWW.YOYO.COM ו WWW.YOYO.NET? או שזה סתם צרוף מקרים שלסיומות האלה יש את השם COM וNET? יאיר
כל הזמן אתם מדברים על COM וNET אולי אפשר לקבל הסבר מה זה? ראיתי פעם דוגמא בVB של תוכנית שפותחת את IE5 וכשלוחצים על כפתור אז הIE5 גולש לכתובת מסוימת והם אמרו שם שזה תכנות של IE5 בCOM יש קשר גם לדומיינים WWW.YOYO.COM ו WWW.YOYO.NET? או שזה סתם צרוף מקרים שלסיומות האלה יש את השם COM וNET? יאיר