מה זה התג הבא../images/Emo26.gif
היום הסתובבתי ליד הקריה. ראיתי חייל עם כומתה קרבית (לא זוכר, או נח"ל או שריון) ותג עם סמל ממש מוזר. על התג, על רקע צהוב, היו מצויירים בירוק שני עצים טרופיים שכאלו, תקועים באותו בסיס אדמה. זה בהחלט לא גולני כי אני מכיר את החטיבה היטב, וחוץ מזה לגולני כומתה חומה, לא?
היום הסתובבתי ליד הקריה. ראיתי חייל עם כומתה קרבית (לא זוכר, או נח"ל או שריון) ותג עם סמל ממש מוזר. על התג, על רקע צהוב, היו מצויירים בירוק שני עצים טרופיים שכאלו, תקועים באותו בסיס אדמה. זה בהחלט לא גולני כי אני מכיר את החטיבה היטב, וחוץ מזה לגולני כומתה חומה, לא?