מה זה הסילאן הזה

DizzyMissLizzy

New member
תודה, ומה כל כך מיוחד בו

בסילאן הזה שאין בדבש רגיל (של פרחי בר או פרחי הדרים, למשל) ? למה משתמשים בזה?
 

טייני1

New member
אני החלפתי את הדבש בסילאן כמעט

בכל מתכון... זה גם יותר טעים לדעתי, וגם הצבע שלו כהה ועשיר ומשחים הרבה יותר יפה מאשר דבש. לדבש יש טעם מאוד דומיננטי, והסילאן עדין יותר לטעמי ומתמזג בטעמים אחרים.
 

r66

New member
סילאן לשתיה

אני שמה כפית ממנו בתוך כוס מים רותחים. טעים טעים
 
למעלה