מה זה הסילאן הזה שכולם פה בפורום מדברים עליו?
D DizzyMissLizzy New member 27/4/04 #3 תודה, ומה כל כך מיוחד בו בסילאן הזה שאין בדבש רגיל (של פרחי בר או פרחי הדרים, למשל) ? למה משתמשים בזה?
תודה, ומה כל כך מיוחד בו בסילאן הזה שאין בדבש רגיל (של פרחי בר או פרחי הדרים, למשל) ? למה משתמשים בזה?
ט טייני1 New member 27/4/04 #5 אני החלפתי את הדבש בסילאן כמעט בכל מתכון... זה גם יותר טעים לדעתי, וגם הצבע שלו כהה ועשיר ומשחים הרבה יותר יפה מאשר דבש. לדבש יש טעם מאוד דומיננטי, והסילאן עדין יותר לטעמי ומתמזג בטעמים אחרים.
אני החלפתי את הדבש בסילאן כמעט בכל מתכון... זה גם יותר טעים לדעתי, וגם הצבע שלו כהה ועשיר ומשחים הרבה יותר יפה מאשר דבש. לדבש יש טעם מאוד דומיננטי, והסילאן עדין יותר לטעמי ומתמזג בטעמים אחרים.