מה זה הכחול הזה?

מה זה הכחול הזה?

קצת מזכיר בית חולים או טפט מהסבנטיז, לא? והטיפות, הן של קונפיוז? תא``י (שטוען שרק בשביל השאלות הללו דרוש פורום פילוסופיה)
 

יערית

New member
מה ה השחור הזה?

קצת מזכיר את החושך,או לילה חורפי לא? והטיפות של(לא פוגעת בפסיכים כאן)...? יערית-שחושבת שכל אחד רואה בצבע אחר בחיים.
 

שרון-ב-

New member
אז תקשיב...

מאחר ואני חית במה וחית מיטה (ישנה כל הזמן כל הזמן כל הזמן) אני מזמינה אותך עם הק...ס...(איך קוראים לו ?) לבצע בדיקה יסודית. מאחר ואתה רופא חיות אני מבינה שאין צורך להתפשט שרון, לא פושטת עור
 
סופרקליפרג`יליסטיקאספירלידושיס.

ככה קוראים לו. בואי מאמא`לה. אני אמרוט לך שערה שערה, אבדוק לך נוזלים ואזריק לך תרופה. תא``י (מפעיל צ`וק על הסופרקל...)
 

שרון-ב-

New member
הנה האירי במיטבו !!

ארוך, ובטראנס כמו שאני אוהבת :) שרון התעוררה משינה, לתוך חלום או מה ?
 

יערית

New member
רוצה לשחק

ברופא וחולה? אני ארפה אותך מכל מכאובייך(יש לי הרבה מקלות בית), אני אגרום לך הנאה עילאית(אגלגל אותך על טרשים), אני אשפץ אותך כפי יכולתי(מושפעת מהבית של תמרי) אז ההצעה עדיין עומדת בעינה? יערית-שזקוקה לטלפון דחוףףףףףףףףףףףף
 
למעלה