מה זה הדבר הזה?

נטלי22

New member
לסער יש פריחה אלרגית ../images/Emo53.gif

זה התחיל מפריחה בחלק העליון של הגב, אתמול בצהריים כבר יצאה לו פריחה באזור של הפיאות (בלחיים ממש קרוב לאוזניים), ולקראת ערב זה התחיל להתפשט על כל הפנים. בהתחלה כשזה היה רק על הגב ובפיאות היינו בטוחים שזה חררה מזיעה או מחום, אבל כשזה התחיל להתפשט לכל הפנים ולכל הגב והטוסיק ממש נבהלתי ולקחתי אותו לרופא. הרופא אמר שזו פריחה אלרגית ולתת פניסטיל 3 פעמים ביום (אבל גם יש סיכוי קלוש שזה וירוס, ואת זה נדע רק אם הוא יפתח פתאום חום). סער (בן 10 חודשים) לא קיבל כל מזון חדש בימים האחרונים. אחרי ששברתי את הראש חשבתי ששלשום בצהריים שתיתי מיץ עם פסיפלורה (והחלב ששאבתי לאחר מכן הגיע אליו אתמול בבוקר), ויום לפני כן גם אכלתי כמה שסק. לדעתי סביר שהאלרגיה היא לפסיפלורה. מה דעתכן? אולי זה בכלל לא קשור לאוכל אלא לפריחה שיש בחוץ. זו הרי עונת האלרגיות בעיצומה. אשמח לכל הבעת דעה או עיצה! תודה רבה
 

dfp23

New member
שאלה דחופה

כרגע אדוה פלתה פליטה בצבע מוזר שדומה לחום ,זאת הפעם הראשונה שזה קורה ,היא רק יונקת(בת חמישה וחצי חודשים) מה זה יכול להיות? מחכה לתשובותיכן.
 

לאה_מ

New member
אין לי מושג

ואני לא חושבת שאת תדעי (אלא אם תעשי עוד נסיון
). בכלל, יכולות להיות כל כך הרבה סיבות לאלרגיה, במיוחד בעונה הזו, שבשביל לקבוע את הסיבה צריך לעשות בדיקות יותר מקיפות, ואני לא חושבת שזה נחוץ, אלא אם זה הופך להיות דבר קבוע ומטריד. בינתיים, אם נראה לך שזה מפסיפלורה או שסק, הייתי נמנעת משני הדברים האלה (או אולי מפירות טרופיים בכלל) למשך זמן מה. החלמה מהירה לסער.
 

נטלי22

New member
את נותנת לה טיפות ברזל?

אצלנו הפליטות בצבע חום זה בד"כ חלב שמעורבב עם קצת ברזל. אם זה חד פעמי לא הייתי מודאגת מזה. רק בריאות!!
 
האם אנחנו אלרגיים?????../images/Emo5.gif

אליה בת 10 חוד' התחלנו לא מזמן מוצרי חלב. היא ממש לא מתה על "חלביים" גם לא על גבינות וגם לא על ה"יוגורטים" למיניהם. אחרי שהיא אוכלת מוצר חלב יש לה מין כתמתמים אדומים כאלה מתחת לשפה התחתונה....??? מה זה???? מישהי???
 
או................. אז מה עושים????

איזה באסה! מה ביתי לא תוכל לאכול מוצרי חלב??????? או שיש מצב שהגוף עדיין לא בשל, וזה יסתדר מעצמו???? תודה על המהירות.
 
לא מומחית לאלרגיות

עוד מעט יבואו כאלו שכן. אבל נדמה לי שבד"כ, אלרגיה למוצרי חלב עוברת עם הזמן. מה עוד שנשמע שהיא מקבלת את זה קל, יחסית. (לעומת תיאורים אחרים פה, ברררר) השאלה היא גם למה בדיוק בחלב היא אלרגית. טוב, אני לא אסבך אותך. חכי למבינות
 

לאה_מ

New member
לא יודעת להגיד לך - אורי כנראה רגיש

לחלבון החלב (ולא ללקטוז) - כשהוא אוכל חלב או מוצר חלב זה עושה לו כתמים אדומים (בעיקר על הפנים) ולפעמים גם ממש שלפוחיות (בכל הגוף!). הוא כבר בן 2.4 וזה לא עבר לו (עדיין?), אבל זה משתפר - פעם כל דבר הכי קטן היה בעייתי - עכשיו יש מוצרי חלב שלא עושים לו כלום. אני לא מונעת ממנו נניח עוגה או פשטידה שיש בה קצת חלב או גבינה. אבל נותנת מעדני חלב ולעתים רחוקות חלב סויה. לכן גם מאד נוח שהוא עדיין יונק.
 
כאב לא ברור

שחר כבר בן 3 חודשים וכבר שבוע כל פעם כמעט שאני מניקה אותו , באמצע ההנקה הוא נתקף לצרור בכי וצעקות, מעבר לזה הידיים שלו כל הזמן בפה ויש לו המון רוק - מישהי יכולה להציע עצות במה מדובר??
 

Shellylove

New member
ניסית להוציא לו גרפס?

בדיוק בגיל הזה התחילו אצלנו הגרפסים והיא היתה משתוללת לי בידיים עד שזה היה יוצא. הידיים בפה? יופי! הוא מגלה אותן!
 
אמנם קצת מוקדם אבל יתכן

המון רוק = שיניים ! (זה יכול לקחת המון זמן עד שזה יוצא
 

ahuvag

New member
אולי פטריה?

לי היה סיפור דומה עם התינוקת שלי בגיל חודשיים. פתאום היא התחילה לבכות כל פעם כשהיא ינקה. היא התנתקה בבכי קורע לב והמשיכה לנסות לינוק וכל פעם פרצה שוב בבכי. אני פירשתי את זה (לא נכון) שאין לי מספיק חלב, אבל היא בכתה גם כשניסיתי לתת לה חלב שאוב בבקבוק וגם כשניסיתי לתת לה תמ"ל (ברוב טיפשותי). כשכבר הייתי אובדת עצות פנינו למוקד (זה היה ערב חג) והרופא אמר שזו פטריה בפה (אני לא ראיתי כלום, אבל לפעמים רואים כתמים לבנים), וזו יכולה מאד לצרוב ולהכאיב, דווקא בזמן אכילה. בקיצור, טיפול פשוט עזר לנו לחזור למסלול הנקה.
 

mum3

New member
הצילו - דקירות בשד - דלקת?

מדובר על חברה עם תינוק בן חודש (וסדקים בפיטמות) שהתחילו לה דקירות בשד אחד. האם כדי לחמם? לקרר? לא זוכרת. אשמח לעצות.
 

Shellylove

New member
את יכולה לתת יותר פרטים?

מתי הכאב? איך זה מרגיש? ואם יש סדקים בפטמות, זה אולי אומר שהיונק לא תופס טוב ואז גם יש הצטברות של חלב (ודלקת), את יכולה להפנות אותה ליועצת?
 

Shellylove

New member
אז אולי זה האוזניים?

בתנוחת ההנקה יכול להיות שזה לוחץ לו על האוזן, מה שעם הבקבוק לא קורה. אולי תבדקי עם רופא?
 
למעלה