מה זה גאנש?תודה

ניקי ב

New member
גנאש

לחמם שמנת מתוקה להגיע כמעט עד רתיחה. לשבור 250 ג' שוקולד לקוביות ליצוק את השמנת על קוביות השוקולד, להמתין 2 דקות. לערבב את השמנת והשוקולד לתערובת אחידה.
ניתן לצפות את העוגה מיד.
להכניס למקרר ללילה, ולהקציף.
או להוסיף עוד שמנת מתוקה ולהקציף. בהצלחה
 
למעלה