---------
זה לא ממש מדוייק, התרנגולות לא מורזקות בכלובים קטנים, שזה באמת נכון, אבל הם ממש לא גדלות בשטח פתוח. הם חיות את רוב חייהן במבנה דומה לזה של תרנגולות לתעשיית הבשר, כלומר סככה ענקית שמוקפת בגדרות, ששוכנים בה אלפי תרנגולות, ההבדל הוא שיש כניסה של אור ואוויר צח , ולפעמים הם גם נותנים להם לצאת ולטייל. אני הייתי בחוות תרנגולות אורגנית, שבה גם את זה לא היה, הם טענו שכרגע הם בתהליכי בניה של גישה למרחב שבו הם יוכלו לתת לתרנגולות לטייל, להאמין להם או לא אני לא יודע, מה שחשוב להדגיש, זה שאין שום פיקוח ממשלתי על המתרחש בחוות ה"חופש" אללו. חוצמזה, רוצחים את התרנגולות אחרי שהתפוקה שלהן יורדת, הן נזרקות למכונה שגורסת אותן בחיים, והם מוכנסים למזון שאותו אתם מאכילים את החיות החמודות שלכם, את הילדים שלהם, זורקים לפח אשפה, שבו הם גוססים במקרה הטוב אם השקית נסגרת - מחנק, במקרה הרע, מגסיסה איטית, מצמא, רעב, מחלות, התעללות אנושית אחרת, או במקרה הטוב, הם הופכים לרסק אפרוחים. המקור שלהם עובר חיתוך, מדובר בעצם ביידים שלהם, כלומר מדובר בסבל עצום, יש תרנגולות שמתות מרעב לאחר קיטום לא מוצלח....