מה זה אומר?

מנעמים

New member
מה זה אומר?

אז חודש שעבר ביצעתי פרופיל ביום 4 ויצא fsh 20 ואסטרוגן בערך 130. החודש ביצעתי ביום 3 וה fsh 10 אבל אסטרוגן 200+.... אני מבינה שהאסטרוגן כנראה מוריד את ה fsh אבל מה זה אומר בכלל מבחינת הסיכויים? זה משנה את התמונה במשהו? תודה!!
 

londi81

New member
זה אומר ש FSH הוא לא מדד טוב

וזה ידוע..
מצד שני, עם FSH 10 - קופח תאשר לך טיפול - אבל זה נכון שכשהאסטרידול גבוה ה FSH יורד
 

londi81

New member
עד 150 למיטב ידיעתי

אבל זה לא שמעל זה לא תקין, אלא שזה משפיע על רמות ה FSH
 
למעלה