מה זה אומר? אז חודש שעבר ביצעתי פרופיל ביום 4 ויצא fsh 20 ואסטרוגן בערך 130. החודש ביצעתי ביום 3 וה fsh 10 אבל אסטרוגן 200+.... אני מבינה שהאסטרוגן כנראה מוריד את ה fsh אבל מה זה אומר בכלל מבחינת הסיכויים? זה משנה את התמונה במשהו? תודה!!