מה השיטה הכי מטומטמת לחיזוי העתיד?

מה השיטה הכי מטומטמת לחיזוי העתיד?

נראה לי שקפה. ישנה גם שיטה שלקרוא על פי שמן שצף על המים או משהו כזה.
 

yמית

New member
חסרות שיטות?!

קפה, שמן, קלפים, "תקשור" עם רוחות ועוד המון. מה קרה נזכרת בזה, עכשיו?
 

yמית

New member
אהה, תקשור

שהם נעים המהירות וכל מיני שטויות כאלה.... ניסית פעם? הלכת למנחשים? מישהו פה הלך? שיספר חוויות?
 
יש בעלים של תה ויש במטולטלת כזאת

עם אבן שקופה בקצה. אני יודע כי חברה של אמא שלי הולכת כל הזמן לכל אלה שמנחשות. היא יודעת מי הכי טובה שמפורסמים הולכים אליה וקוראת במפה אסטרולוגית. אמא שלי לא מאמינה אבל החברה שלה מאמינה.
 

5GIPI5

New member
השיטה הכי מטומטמת זה לא לראות עתיד

בשביל מה לראות את העתיד? הרי בלאו הכי נמות בסוף הסרט. יש דבר יותר מטומטם מאשר לחזות את העתיד זה למות בעודך חי.
 

yמית

New member
אפשר הרחבה על המשפט

" יש דבר יותר מטומטם מאשר לחזות את העתיד זה למות בעודך חי. " למה הכוונה? מי? מה? מו?
 

5GIPI5

New member
אם הזמן אז גם אתה תוכל לדעת יותר.

חוץ מהצחוק והזלזול שנותים אנשים מסויימים לראות בכל מיני קוראי עתידות .אז נכון שיש הרבה שרלטנים ורמאים .אבל בכל צחוק יש גרעין של אמת.והאמת היא שיש אנשים שמסתובבים בינינו שיש להם יכולות לראות עתיד.הדת דרך אגב אוסרת על חיזוי עתידות בכל אופן לגבי השאלה שלך פשוט תסתובב ברחוב ותראה בעצמך הרבה אנשים אם עיניים כבויות לא שמחים ממורמרים ורואים רק שלילי. אלה אנשים מתים בעודם חיים.יש סיכוי להעיר אותם כמו בשיר: מילה טובה, אתה יודע יש אנשים שהחיים שלהם נראים כמו סרט עצוב של שגרה ושעמום כאלה שיכולים להגיד משהו כמו מילה אחת עשתה לי את היום.ולעומתם יש כאלה שיתעוררו רק בתחיית המתים.
 
יפה ...

בכל אופן חיזוי עתידות אסטרולוגיה ושאר הירקות זה הכל בולשיט אפשר לצטט את מימרתו של וולטר אדם שלא מאמין באלוהים יאמין לכל דבר.
 

5GIPI5

New member
סליחה אפיקו מניה מה זה בולשיט??

יכלת באותו האופן להגיד שאין לך מושג בנושא וגו' למה בולשיט אני אומר לך בוודאות מוחלטת שיש אנשים מעטים שמסוגלים לראות את העתיד אבל אסור להם לדבר. אתה אולי מקושר לבולשיט ולשאר יקרות אבל האמת היא לא בול שיט האמת היא בול קליעה, חבל שאתה מזלזל באמת. ואולי בשביל להעלות חיוך על פניך אז קבל בדיחה עם מוסר. אחד הולך למגדת עתידות ושואל אותה לגבי העתיד והיא אומרת לו:אני רואה שחמותך עומדת למות אז הוא אומר לה: טוב את זה אני יודע אבל השאלה היא האם אני אצא זכאי?
 

yמית

New member
יצא לי לפגוש מישהו עם 'כוחות'

אבל לא מישהו שחזה עתידות. הוריי הזמינו אותו לבדוק את המזוזות בבית, ואז הוא התחיל לומר כל מיני פרטים על המשפחה של, ואחרי זה שהוא הגיע לחדרים - הוא נתן יותר אישיים על כל אחד. אני הייתי בהלם, ולא רק אני.
 
הוא היה יכול לברר מי אתם לפני שהוא

הגיע. הכתובת שלכם לא היתה סוד אם הוא הגיע לבדוק מזוזות.
 

5GIPI5

New member
אנחנו בפורום של אתאיסטים עמית יקר

אתאיסט בעצמו לא יודע מיהו אז שמישהו אחר יגיד מיהו נו באמת? ועכשיו ברצינות לא מדובר על אחד שהזמנת הביתה מדובר על מישהו שאתה הולך אליו ולא מדבר מילה והוא אומר עליך דברים בלי שהוא בכלל מכיר אותך.להזכירך גם במעמד הר סיני עמדו ערב רב של אתאיסטים שראו את הקולות ואמרו שזה רעמים וגשם.
 
למעלה