מה הקטע הזה של גברים

ebony

New member
מה הקטע הזה של גברים../images/Emo35.gif

למה תמיד כשגברים יוצאים ממערכת יחסים עם מישהי הם חושבים שהדבר הכי טוב הוא לאמלל לאקסית שלהם את החיים
מה הקטע לכל הרוחות
אם מישהו באמת אוהב את האקסית שלו למה הוא צריך לאמלל אותה
 

BlackUnicorn

New member
קודם כל זה לא רק הגברים.. זה גם המי

המין שלנו. דבר שני, לא הבנתי אם את מדברת על מצב בו הגבר הוא הפגוע מהקשר או הפוגע. במידה והוא הפגוע, כמובן שבד"כ יש את ההרגשה של האכזבה והצורך "להחזיר באותה מכה" ואיכשהו לנקום. יש שמשאירים את הרגש הזה בלב, ויש שבאמת עושים משהו עם זה... במידה והוא הפוגע - מן הסתם שהוא לא באמת אוהב את האקסית שלו בלאו הכי... ככה שבכל מקרה לשאלה שלך יש סיבות הגיוניות.
 

שיי21

New member
היי:))

ערב טוב מה המצב? איך עבר עליך היום ? מקווה שאחלה:)) תראי חמודה אז כמו שאמרו לפני זה לא רק גברים תתפלאי עד כמה בנות יכולות לאמלל אם הן רוצות וחוץ מזה אי אפשר לעשות הכללה יש ויש כמו בכל קבוצה בחיים יש יוצא מהכלל... עכשו אני מבין שעברת דברים לא נעימים עם האקס שלך אז לא צריך בגלל אדם אחד להכליל קבוצה שלמה.. עכשיו לדעתי מה זה לאמלל לאקסית או לאקס את החיים זה מתאפשר רק אם האקסית מסכימה לזה...זה בא מ2 הכיוונים. כאילו היא נותן לו לגיטמציה בזה שהיא מתיחסת לזה ,ומראה לו שזה באמת מפריע לה ,ושמשהוא מנסה לעצבן אותך או לאמלל אותך ברגע שאתה מראה לו שזה לא מפריע לך ושהוא אוויר מבחינתך זה לבד יעבור לו... בדרך כלל באמת מי שמנסה לפגוע ולאמלל אלה אנשים שנפגעו בקשר, אנשים בלי ביטחון עצמי,בלי אופי ועדין קטנוניים בראש... הפיתרון הוא להתיחס אליהם בהתאם כמו לילדים...לא להתיחס ולהראות לו שזה לא משפיע עליך כל מה שהוא מתכוון לעשות...ממש כמו שעושים לילד קטן. שאלת מה הקטע??? הקטע זה שהאגו הכבוד העצמי נפגע...כך זה בדרך כלל שצד אחד רוצה מאוד והצד השני כבר לא מעוניין... או שעוד לא התגבר על הפרידה ולא יכול לתת לצד השני להתגבר לפניו שוב עניין של אגו... לשאלה האחרונה ששאלת מצטער אין לי תשובה ואין לאף אחד תשובה לפי לעדתי זה שאלה פילוסופית כזואת... זה כמו להגיד אם דייג אוהב דגים למה הוא דג אותם... האמת יכול להיות שזה תוצאה מעודף אהבה...ובגלל שהצד השני לא מחזר את אותה אהבה זה גורם לאיזה שהיא צביטה איזה שהוא רצון להראות מזה... לצערי נתקלתי בזה כמה פעמים בכיוון ההפוך ולא כמו שאת טענת שהגברים עושים את זה... אבל זה עבר כבר ולא ניכנס לזה... בגדול אני לא מאמין בזה משלא רוצה אותי לא צריך ממשיכים קדימה נכון זה טיפה כואב אבל זה עובר.... טוב חמודה המשך אחלה ערב תשמרי על עצמך והכי חשוב אל תפסיקי לחייך:))
 

s h i r k u s h

New member
תיקון קטן...

זה לא רק גברים, זה מגננה של רוב האנשים כדי להגן על עצמם מפני הפגיעה, הם מרגישים אומללים ורוצים להעביר את ההרגשה אל האקס/ית.
 

זכוכיות

New member
לא רק שזה לא רק גברים

זה גם לא תמיד כנראה שהגברים שאת הכרת היו מאוד ילדותיים.
 

סטולי

New member
../images/Emo12.gif

עם מי את הסתובבת?! לא עולה סימן שאלה לנגד עינייך, שאם זה קורה באופן כרוני אצלך,יתכן שהבעיה לא אצלם?
 

ELIELI22

New member
של ילדים ..לא של גברים ..

אין טעם בלאמלל לאף אחד את החיים , אם מישהי שהייתי איתה עשתה לי טוב ונפרדנו אני צריך בכל מקרה להודות לה על הזמן שחלקה עימי ונהנינו שנינו ולא לאמלל לה את החיים בשום מקרה . אם לא היה לי טוב איתה , אז למה אבזבז זמן על תקשורת מכל סוג איתה חבל לא ? למרות שנשים (הלא בוגרות מבינהן) נוטות לטעון שאנו אכזריים וחסרי רגשות כאשר אנו מנתקים מערכת יחסים הן אינן מקבלות זאת ודורשות הסברים חסרי משמעות . יום טוב .
 
למעלה