מה הערך של צמודת גלופה בבולים?

  • פותח הנושא *g99
  • פורסם בתאריך

*g99

New member
מה הערך של צמודת גלופה בבולים?

מה שגם המספר של הגליונות עוקב.
 

*g99

New member
איזה חסר טאקט משווע..

רוטינה חוזרת. שאלתי שאלה (לא. ולא חשבתי שאני הולך להתעשר,ואני גם לא מאלה שמצאו בול בקופסת נעלים וישר צועקים "יש לי בול נדיר"),אז אפשר לקבל תשובה מכובדת בהתאם?
 

תמיר1991

New member
תשובה מכובדת:

בסביבות הכמה שקלים לאחד. אני מעוניין בהם. מה תרצה עבורם? תמיר.
 

*g99

New member
שאלה נוספת

יש ברשותי מספר סדרות בולים- צמדות נוספות בסגנון. האדם שאסף את הצמדות כבר אינו בחיים,רציתי לדעת האם הרעיון נפוץ,והאם יש אנשים שאוספים צמדות בולים. האם למספר הגליון יש משמעות ערכית ,וזאת אני שואל מפני שלצמדות האחרות מאותה תקופה יש מספר גליון בסדר רץ לפי היציאה של הבול, כמו 134,135,136 והלאה.
 

תמיר1991

New member
יש אנשים שאוספים אותם,

אך המספר בטל בשישים בייחס לאספני הבולים. בסך-הכל יש דרישה. תמיר.
 

*g99

New member
אתה יכול

להכנס לגלריה שלי http://photos.walla.co.il/luckdragon יש לי שם כמה דברים מעניינים.
 

תמיר1991

New member
ג'י99 אני משער שאתה שלחת לי את

המסר. תיבת המסרים שלי לא פועלת, ולכן אשמח אם תשלח לי למייל : [email protected] (אריק- שוב, אל תמחוק בבקשה, זהו מייל משני ביותר ואינו פרט מסגיר) את מה שרצית לכתוב לי. תודה מראש וסליחה על הטרחה, תמיר.
 

python 4

New member
אם כבר בגליונות עסקינן

יש לי גם שאלה - מה המשמעות של המספר שמופיע בתוך מסגרת על השול הימני של הגליון, ולידו 'שח' ו- 'NIS'? בגליון של אילן רמון מופיע 538 ובגליון של מנחם בגין זה 529. האם זהו מספר סידורי רציף של כלל הגליונות שיצאו בתולדות המדינה?
 

תמיר1991

New member
לא... זהו מספר הגלופה, שכל גיליון

שיוצא מקבל מספר, ובד"כ הוא עוקב אחרי הבא לפניו, למרות שלעתים יש סדרה שמתמשכת על פני יותר מכמה הנפקות ואז המספר ממשיך בסדרה. בגלל זה יש את הפער בין רמון לבגין. כל 1000 מספרים זה מתאפס, ולכן גיליון רמון הוא הגיליון ה- 1538 שיצא במדינה. ואפרופו גליונות - קנית את דף ההנצחה לאילן רמון או את הגיליון בנפרד? לדעתי מן הראוי היה שיוציאו דף הנצחה לבגין, לא? בכל אופן, דף ההנצחה לאילן רמון יצא מדהים. תמיר.
 

python 4

New member
תודה,

ראיתי הזדמנות לקיטלוג שהוחמצה. ממש חבל. בכל מקרה, בקשר לדף הנצחה, קניתי אותו והוצאתי משם את הגליון ואת המעטפה. בקשר לבגין, זה העלה לי בראש שאלה שעניינה אותי - איך ומתי בוחרים את מי להנציח על בול, ולמה בגין מונצח רק עכשיו?
 
ובכן - צמדות הגלופה היו פעם דרך

מקובלת של השרות הבולאי למכור לאספנים עוד משהו. רבים מבין האספנים הפסיביים, אלו שלא ממש הבינו אבל קנו באדיקות את כל מה שיצא, פשוט שילמו עבור הצמדות מחיר של ארבעה בולים. פחות או יותר, למעט במספר מקרים ספורים, זה שווים גם כיום - מחיר של ארבעה בולים, שניים עם ושניים בלי שובל. בגלל שמקורן של הצמדות בדרך כלל בשרות הבולאי, יצא שיש להן מספרי גלופות עוקבים. אין לזה שום משמעות, שוב - למעט במספר מאוד קטן של בולים משנותיה הראשונות של המדינה.
 
למעלה