מה הסירנות עכשיו בבני ברק . משהו יודע אולי?
ה המודיעין New member 27/4/04 #2 מאיר פורוש פתח מטה לשכנוע נגד תכנית ההתנקתות של ראה"מ בעיקר בגלל מה שעשה לנו עם התקציבים חן חן לו ולפועלו.
מאיר פורוש פתח מטה לשכנוע נגד תכנית ההתנקתות של ראה"מ בעיקר בגלל מה שעשה לנו עם התקציבים חן חן לו ולפועלו.
ה המודיעין New member 27/4/04 #4 נייעס. לך לישון י משועמם מחר על הבוקר אתה צריך לנסוע לעבודה באיזור התעשיה. לא?
ה המודיעין New member 27/4/04 #8 אוקיי אני פורש ולא מעונין להחריף. אבל את המחיר חשא ישלם. ואתה תתחרט!