מה הסירנות עכשיו

מאיר פורוש

פתח מטה לשכנוע נגד תכנית ההתנקתות של ראה"מ בעיקר בגלל מה שעשה לנו עם התקציבים חן חן לו ולפועלו.
 
נייעס. לך לישון י משועמם

מחר על הבוקר אתה צריך לנסוע לעבודה באיזור התעשיה. לא?
 
למעלה