מה הסיפור של שנת 2012 ?

לא הרבה

שעון/לוח השנה של ה"מאיה" שהוא מדוייק להפליא יסתיים 22/12/2012. ע"פ תפיסות מסויימות יגיע קץ העולם, ע"פ תפיסות אחרות תהיה קפיצה קוונטית שבא יעברו ה"מוכנים" ליקום מקביל חף מגילגולי נשמות. ישנן עוד תפיסות רבות. לעניות דעתי, ב2012 נזכה ל"האח הגדול 5" , "השרדות" 7 ו"כוכב נולד יחגוג עשור- כאילו לא באמת משהו.
 
../images/Emo13.gif

אוהבתותך
 

רותי 11

New member
2012 זאת שנת שיוויון

בין שני העידנים (אדמה ואש) עידן האדמה מסיים את תפקידו ועידן האש נכנס לתוקף, מה באמת יהיה באותה שנה אף אחד לא באמת יודע אפילו לא אלה מלמעלה.
 

עליזה 63

New member
רותי ממי רק ה' יודע מה יקרה

רק הוא וגם אחרי 2012 אבל אני באותה דעה של ירח,למרות שאת כל התכניות הנ"ל אני לא סובלת ולא רואה.
 
למעלה