מה המטרות שלכם בזמן החיצלול?

MrCola

New member
מה המטרות שלכם בזמן החיצלול?../images/Emo13.gif

כלומר, מה אתם מתכננים לעשות להנאתכם בזמן שתגיעו לידיעה ברורה. אני הכנתי לעצמי רשימה: א.תעופה(לעוף סביב נוף יפה, ולעבור מעל עצמי בעבר שלי) ב.ידיעה עצמית-כלומר לנסות להיכנס לתודעה של עצמי ולהוציא משם "פריטים". ג.צניחה/נפילה חופשית. ד.יצירת דברים באמירה. וזהו בעיקרון,תוסיפו גם אתם שניתן אחד לשני השראה P:
 

makron2

New member
לי...

יש מעט מטרות מוגדרות,עשיתי כל מיני דברים לפי תוכנית עם הצלחה מסויימת אבל אני עכשיו מעדיף לזרום ומשהו מעניין כבר יבוא. "לעבור מעל עצמי בעבר שלי" - לראות פעולות עבר בתור משקיף זה יכול להיות מעניין. תעופה מסויימת זה דיי פשוט ונפילה חופשית עוד יותר,קצת מפחיד אבל פשוט. המלצות לביצוע: - לפעמים לוקח כמה נסיונות לבצע משימה ולפעמים בחצלול אחד אפשר לבצע כמה משימות בהצלחה. *כניסה לטלבזיה ושליטה על הגורמים בה כמו ווליום,צבע תאורה ועוד,תורם לשליטה כללית בחלום+מבדר ומפתיע. *להריץ את הזמן קדימה ואחורה. אני כן רוצה להתאמן על יצירת מקומות שונים/זימון בעזרת דלת. - אני גרוע בזה. שמתי לב שלי אישית קל יותר לבצע דברים עם אני מרים את היד ומצביע עליהם/מסתיר אותם - אולי זה עצם ההסתרה הזמנית שמאפשר לחלום ליצור את התוצאה המבוקשת כמו לדוגמא לזמן משהו והוא יצוץ מאחורי פינה וכאלה. ובנושא ידיעה עצמית,כל החצלול מורכב מפעולות שמבצעים עם מודעות מסויימת,הפעולות והתגובות שלנו יכולות לשמש ככלי להתבוננות עצמית כללית.
 

MrCola

New member
שאני מדבר על ידיעה עצמית

אני ממש מתכוון על הוצאה של דברים מהתת-מודע,משהו כמעט כמו מדיטציה מתקדמת. השאלה אם זה באמת יעבוד.
 

silverhawk

New member
רשימה היא כלי מאוד יעיל

רבות שוכחים בחלום צלול דברים שמעוניינים לבצע. גתיבת רשימה יכולה לעזור בכך מאוד. נשמח לשמוע כשתסמן את ה-V הראשון!
 

0Pandemonium0

New member
לגבי ב', אני חושב שזה אפשרי.

למעשה זה בדיוק מה שאני רוצה לעשות, למרות הניסיון המועט שלי. אני מתכוון להתקדם אל "מעבר" לחלום כדי לגלות מה עומד מאחוריו, כלומר, מאיפה כל הסמלים שבו מגיעים. לחצות אל התת מודע עצמו.
 
למעלה