מה הם לדעתכם הכשלונות הגדולים בתח"צ?

מצב
הנושא נעול.
מה הם לדעתכם הכשלונות הגדולים בתח"צ?

מה הם לדעתכם הכשלונות הגדולים בתח"צ?
כלומר, אילו פרוייקטים היו לדעתכם הכושלים ביותר?
אפשר דוגמאות מהארץ ומהעולם. אשמח גם לנימוק או לקישור למידע נוסף.
 
אתחיל מדעתי - התחנה המרכזית החדשה בת"א

מה הם לדעתכם הכשלונות הגדולים בתח"צ?
כלומר, אילו פרוייקטים היו לדעתכם הכושלים ביותר?
אפשר דוגמאות מהארץ ומהעולם. אשמח גם לנימוק או לקישור למידע נוסף.
אתחיל מדעתי - התחנה המרכזית החדשה בת"א
1. היא גדולה בצורה מפלצתית (אם תחנת הרכבת ת"א סבידור מרכז מכונה בפורום "אם הדרקונים, אז התמח"ת היא הארנהול לכל הפחות).
2. היא מבלבלת מאוד ומזכירה מבוך. זה רע לכל בניין אבל במיוחד רע לבניין ענקי שהייעוד שלו הוא תחבורתי.
3. היא מוזנחת ומהווה מוקד של פעילות פשיעה. די להסתכל ברשימה הבאה (מתוך ארכיון וואלה):


השוטרים נאבקו בשודד בנק הדואר: ”היה גדול ממדים” [תמונה ללא תיאור]
28.08.14אדם נעצר בחשד ששדד סניף של בנק הדואר בתל אביב
02.07.14נעצר בחשד לרצח עקב תכנית טלוויזיה – ושוחרר
18.08.1320 שנה לתחנה המרכזית: איך מצילים את הפיל הלבן?
24.06.13כמות חריגה של סם פיצוציות נתפסה בתל אביב; 4 נעצרו
30.12.12חשד: קשישה נאנסה באכזריות בדרום תל-אביב
04.11.12משטרת תל אביב תקיים מכירה של זוגות אופניים גנובים
02.10.12חשד: אלמונים שדדו אלפי שקלים מחדר כספות בתל אביב
17.06.12הנרצחת בתחנה המרכזית החדשה: ילנה פלוטניקוב
16.06.12הנרצחת מהתחנה המרכזית בתל אביב: ילנה פלוטניקוב
12.03.12בעלי עסקים תובעים 150 מיליון שקל מהתחנה המרכזית בת”א
19.02.12החפץ החשוד בתל אביב אינו מטען חבלה, התנועה נפתחה
19.02.12חבלנים מטפלים בחפץ חשוד בתחנה המרכזית בתל אביב
19.03.11בן 21 נמצא בדרום תל אביב כשהוא דקור, מצבו קשה

תייר חשוד שהציץ לשירותי הנשים בתחנה המרכזית בת”א
20.09.10תחנת משטרה חדשה בתחנה המרכזית [תמונה ללא תיאור]
27.08.10אישום: אנס אישה בשירותי התחנה המרכזית
23.08.10מעצר החשוד באונס בתחנה המרכזית בת”א הוארך ביומיים
23.08.10חשד: האנס בתחנה המרכזית תקף נשים נוספות
19.08.10מועדון הבלוק ייפתח מחדש בתחנה המרכזית החדשה בת”א
23.05.10נתין זר נעצר בחשד שניסה לאנוס יצאנית בת”א
14.04.10חשד: שלושה מתאבקים רצחו חלפן כספים בת”א
28.02.10חיים בנווה שאנן, נרצחים בנווה שאנן
19.02.10התחנה המרכזית הישנה עוברת מתיחת פנים [תמונה ללא תיאור]
18.02.10המקום הכי נמוך בת”א: מתחם התחנה המרכזית [תמונה ללא תיאור]
15.02.10הוסרה הכוננות באזור התחנה המרכזית בתל אביב
15.02.10חיפושים אחר אלמוני שהשליך תיק בתחנה המרכזית בת”א
05.02.10ברוכים הבאים לגיהנום של תל אביב
19.08.09אונס ורצח בגן מאיר
07.04.09אריה פילץ, נובמבר 1967
16.10.08המנגנון תקוע, תמיד
11.08.08החשד: התחזו לשוטרים ושדדו עובדים זרים


על כל זה ועל התכנון הקלוקל שלה כתב כבר הרוכב לאוטובוסים
http://israelbikebus.blogspot.co.il/2016/04/blog-post_17.html
 

Bus Nerd

Active member
היא בהחלט כישלון אדיר ולא רק תחבורתית

אתחיל מדעתי - התחנה המרכזית החדשה בת"א
1. היא גדולה בצורה מפלצתית (אם תחנת הרכבת ת"א סבידור מרכז מכונה בפורום "אם הדרקונים, אז התמח"ת היא הארנהול לכל הפחות).
2. היא מבלבלת מאוד ומזכירה מבוך. זה רע לכל בניין אבל במיוחד רע לבניין ענקי שהייעוד שלו הוא תחבורתי.
3. היא מוזנחת ומהווה מוקד של פעילות פשיעה. די להסתכל ברשימה הבאה (מתוך ארכיון וואלה):


השוטרים נאבקו בשודד בנק הדואר: ”היה גדול ממדים” [תמונה ללא תיאור]
28.08.14אדם נעצר בחשד ששדד סניף של בנק הדואר בתל אביב
02.07.14נעצר בחשד לרצח עקב תכנית טלוויזיה – ושוחרר
18.08.1320 שנה לתחנה המרכזית: איך מצילים את הפיל הלבן?
24.06.13כמות חריגה של סם פיצוציות נתפסה בתל אביב; 4 נעצרו
30.12.12חשד: קשישה נאנסה באכזריות בדרום תל-אביב
04.11.12משטרת תל אביב תקיים מכירה של זוגות אופניים גנובים
02.10.12חשד: אלמונים שדדו אלפי שקלים מחדר כספות בתל אביב
17.06.12הנרצחת בתחנה המרכזית החדשה: ילנה פלוטניקוב
16.06.12הנרצחת מהתחנה המרכזית בתל אביב: ילנה פלוטניקוב
12.03.12בעלי עסקים תובעים 150 מיליון שקל מהתחנה המרכזית בת”א
19.02.12החפץ החשוד בתל אביב אינו מטען חבלה, התנועה נפתחה
19.02.12חבלנים מטפלים בחפץ חשוד בתחנה המרכזית בתל אביב
19.03.11בן 21 נמצא בדרום תל אביב כשהוא דקור, מצבו קשה

תייר חשוד שהציץ לשירותי הנשים בתחנה המרכזית בת”א
20.09.10תחנת משטרה חדשה בתחנה המרכזית [תמונה ללא תיאור]
27.08.10אישום: אנס אישה בשירותי התחנה המרכזית
23.08.10מעצר החשוד באונס בתחנה המרכזית בת”א הוארך ביומיים
23.08.10חשד: האנס בתחנה המרכזית תקף נשים נוספות
19.08.10מועדון הבלוק ייפתח מחדש בתחנה המרכזית החדשה בת”א
23.05.10נתין זר נעצר בחשד שניסה לאנוס יצאנית בת”א
14.04.10חשד: שלושה מתאבקים רצחו חלפן כספים בת”א
28.02.10חיים בנווה שאנן, נרצחים בנווה שאנן
19.02.10התחנה המרכזית הישנה עוברת מתיחת פנים [תמונה ללא תיאור]
18.02.10המקום הכי נמוך בת”א: מתחם התחנה המרכזית [תמונה ללא תיאור]
15.02.10הוסרה הכוננות באזור התחנה המרכזית בתל אביב
15.02.10חיפושים אחר אלמוני שהשליך תיק בתחנה המרכזית בת”א
05.02.10ברוכים הבאים לגיהנום של תל אביב
19.08.09אונס ורצח בגן מאיר
07.04.09אריה פילץ, נובמבר 1967
16.10.08המנגנון תקוע, תמיד
11.08.08החשד: התחזו לשוטרים ושדדו עובדים זרים


על כל זה ועל התכנון הקלוקל שלה כתב כבר הרוכב לאוטובוסים
http://israelbikebus.blogspot.co.il/2016/04/blog-post_17.html
היא בהחלט כישלון אדיר ולא רק תחבורתית
עוד כישלון בסדר גודל דומה הוא Penn Station בניו יורק - הרסו תחנה מדהימה ביופיה כדי להפוך אותה ל"מבוך עכברים" צפוף, מכוער, קשה לניווט וקלסטרופובי.
 
מערכת הסעה המונית בגוש דן

מה הם לדעתכם הכשלונות הגדולים בתח"צ?
כלומר, אילו פרוייקטים היו לדעתכם הכושלים ביותר?
אפשר דוגמאות מהארץ ומהעולם. אשמח גם לנימוק או לקישור למידע נוסף.
מערכת הסעה המונית בגוש דן
כלומר האין מערכת הסעה המונית בגוש דן,
הכשלון הכי גדול זה מה שלא עשו.
 
נו לא חוכמה

מערכת הסעה המונית בגוש דן
כלומר האין מערכת הסעה המונית בגוש דן,
הכשלון הכי גדול זה מה שלא עשו.
נו לא חוכמה
אולי הייתי צריך לציין את זה בהודעה הראשית, אבל בא לי לשמוע על פרוייקטים שקרמו עור וגידים (גם אם באיחור של שנים) שהיו כושלים מאוד.
ייתכן שבאמת הכשלון הכי גדול זה חוסר ההשקעה בתח"צ עד שנות השמונים בערך.
אבל אז השרשור יהיה מאוד משעמם.
 

down und

New member
אבל למה, הרי מרב מורן טענה ועוד בתכנית טלויזיה

מערכת הסעה המונית בגוש דן
כלומר האין מערכת הסעה המונית בגוש דן,
הכשלון הכי גדול זה מה שלא עשו.
אבל למה, הרי מרב מורן טענה ועוד בתכנית טלויזיה
שלא צריך מערכת כזו. מספיק היה להוסיף נת"צים ולהתבסס על אוטובוסים.


(עכשיו מגיע אמוטיקון חצי צוחק חצי כועס)
 

matrix200200

Active member


אבל למה, הרי מרב מורן טענה ועוד בתכנית טלויזיה
שלא צריך מערכת כזו. מספיק היה להוסיף נת"צים ולהתבסס על אוטובוסים.


(עכשיו מגיע אמוטיקון חצי צוחק חצי כועס)

כשנוסעים ברכב הפרטי, אז למה לא
 

down und

New member
היא ממש ממשי הממשים לא נוסעת ברכב פרטי. אין לה


כשנוסעים ברכב הפרטי, אז למה לא
היא ממש ממשי הממשים לא נוסעת ברכב פרטי. אין לה
גם לפני 4 או 5 שנים עשתה טקס שריפת רשיון הנהיגה שלה.

היא מהמורעלות הכי כבדות של תיאוריות השמאל של ג'יין ג'ייקוב.
היא רוכבת על אופניים ונוסעת הרבה באוטובוסים ולעתים נדירות שוכרת
רכב (היא נאלצה לחדש את רשיון הרכב שלה) בקאר טו גו.

כותבת על תחבורה ועל עירוניות בגלובס.
 

alantan

New member
בדה־מרקר, אבל בשאר הפרטים אתה צודק

היא ממש ממשי הממשים לא נוסעת ברכב פרטי. אין לה
גם לפני 4 או 5 שנים עשתה טקס שריפת רשיון הנהיגה שלה.

היא מהמורעלות הכי כבדות של תיאוריות השמאל של ג'יין ג'ייקוב.
היא רוכבת על אופניים ונוסעת הרבה באוטובוסים ולעתים נדירות שוכרת
רכב (היא נאלצה לחדש את רשיון הרכב שלה) בקאר טו גו.

כותבת על תחבורה ועל עירוניות בגלובס.
בדה־מרקר, אבל בשאר הפרטים אתה צודק
אני מקווה שאם כל הפעילות שלי בעד תחבורה ציבורית ונתיבי אופניים, אני לא הופך לשמאל רדיקלי. תבטיח להזהיר אותי לפני שזה קורה.
 

down und

New member
עזוב את ההזויה הזו ובא השב אתה על מדוע

בדה־מרקר, אבל בשאר הפרטים אתה צודק
אני מקווה שאם כל הפעילות שלי בעד תחבורה ציבורית ונתיבי אופניים, אני לא הופך לשמאל רדיקלי. תבטיח להזהיר אותי לפני שזה קורה.
עזוב את ההזויה הזו ובא השב אתה על מדוע
כן צריך או למצער מאוד מאוד מאוד רצוי גם רכבות כבדות/קלות בתוך מטרופולין
גדול ומדוע היא אמרה שטות בזה שאפשר רק אוטובוסים ונת"צים.
 

alantan

New member
אני באמת לא מבין אותה אם היא אמרה דבר כזה

עזוב את ההזויה הזו ובא השב אתה על מדוע
כן צריך או למצער מאוד מאוד מאוד רצוי גם רכבות כבדות/קלות בתוך מטרופולין
גדול ומדוע היא אמרה שטות בזה שאפשר רק אוטובוסים ונת"צים.
אני באמת לא מבין אותה אם היא אמרה דבר כזה
היא מתיימרת לייצג גישה של עירוניות חדשה, שדי מקדשת רקמה עירונית - מה יותר עירוני מהרכבת הקלה ברחוב יפו בירושלים? קשה לי להאמין שאפשר להשיג את אותן איכויות עירוניות עם BRT, גם אם אני בעד BRT כשאין הצדקה לרק"ל.
&nbsp
אני כן מבין את התנגדותה למטרו ורכבת כבדה (אם היא אכן אמרה את זה), הגם שכמובן שאיני מסכים עם ההתנגדות. מי שמאמין בעירוניות מאמין גם שבן אדם צריך לגור בטווח די קרוב לעבודתו ומתנגד ליוממות רחוקה באשר היא. סוג של מרקסיזם אשר רוצה לכפות את מקום המגורים על הנתינים. כך שהתנגדות לאמצעים שמאפשרים את החופש הזה די מסתדרת עם השקפת עולם כזו.
 

down und

New member
היא אמור אמרה זאת וראיתי ושמעתי במו עיני ואוזני

אני באמת לא מבין אותה אם היא אמרה דבר כזה
היא מתיימרת לייצג גישה של עירוניות חדשה, שדי מקדשת רקמה עירונית - מה יותר עירוני מהרכבת הקלה ברחוב יפו בירושלים? קשה לי להאמין שאפשר להשיג את אותן איכויות עירוניות עם BRT, גם אם אני בעד BRT כשאין הצדקה לרק"ל.
&nbsp
אני כן מבין את התנגדותה למטרו ורכבת כבדה (אם היא אכן אמרה את זה), הגם שכמובן שאיני מסכים עם ההתנגדות. מי שמאמין בעירוניות מאמין גם שבן אדם צריך לגור בטווח די קרוב לעבודתו ומתנגד ליוממות רחוקה באשר היא. סוג של מרקסיזם אשר רוצה לכפות את מקום המגורים על הנתינים. כך שהתנגדות לאמצעים שמאפשרים את החופש הזה די מסתדרת עם השקפת עולם כזו.
היא אמור אמרה זאת וראיתי ושמעתי במו עיני ואוזני
חפש במרשתת את התכנית של שי שטרן מלפני שבוע או שבועיים
(נו, התכנית הדבילית שלו בליל שבת בערוץ 10 אפיק ארבע עשרה בשלט)
חד משמעי שזה היה או ביום שישי לפני שבוע וחצי או שבועיים וחצי.
 

alantan

New member
הזוי ביותר...

היא אמור אמרה זאת וראיתי ושמעתי במו עיני ואוזני
חפש במרשתת את התכנית של שי שטרן מלפני שבוע או שבועיים
(נו, התכנית הדבילית שלו בליל שבת בערוץ 10 אפיק ארבע עשרה בשלט)
חד משמעי שזה היה או ביום שישי לפני שבוע וחצי או שבועיים וחצי.
הזוי ביותר...
 

down und

New member
אבל אולי אתה או מישהו אחר יוכלו להסביר לה ולשכמותה


כשנוסעים ברכב הפרטי, אז למה לא
אבל אולי אתה או מישהו אחר יוכלו להסביר לה ולשכמותה
מדוע נת"צים ואוטובוסים זה לא מספיק למטרופולין ת"א/גוש דן?
תודה.
 

matrix200200

Active member
לא מדבר עם מטורללות מהסוג שלה, מצטער


אבל אולי אתה או מישהו אחר יוכלו להסביר לה ולשכמותה
מדוע נת"צים ואוטובוסים זה לא מספיק למטרופולין ת"א/גוש דן?
תודה.
לא מדבר עם מטורללות מהסוג שלה, מצטער
 

Bus Nerd

Active member
ניסיתי לאסוף עוד כמה דוגמאות מהארץ

מה הם לדעתכם הכשלונות הגדולים בתח"צ?
כלומר, אילו פרוייקטים היו לדעתכם הכושלים ביותר?
אפשר דוגמאות מהארץ ומהעולם. אשמח גם לנימוק או לקישור למידע נוסף.
ניסיתי לאסוף עוד כמה דוגמאות מהארץ
תחנת הרכבת ראש העין דרום - נסגרה זמן קצר יחסית אחרי שנפתחה כשהבינו שהמיקום שלה לא תואם לתוכניות הפיתוח העתידיות (וייקח זמן עד שתיפתח שוב)

תחנת השלום - חריגה עצומה בתקציב ותחנה שלנצח תהיה קטנה מדי, צפופה מדי, ועם איכות אוויר גרועה

הארגון מחדש של קווי האוטובוס שהיה ב2011 - חשבו שיכלו לשנות מסלול של כמעט כל קו בגוש דן בלי לתת לנוסעים מספיק התרעה מראש - לשנות את כל הקווים בבום אחד, ושזה יעבוד. הbacklash העצום שזה יצר גרם לביטול של כמעט כל השינויים שנעשו ברפרומה הזו, למרות שחלק גדול מהם היה יכול להיות טוב ולהפוך את הרשת ליותר היררכית. הכישלון של הארגון-מחדש גרם לכך שעכשיו מפחדים לעשות שינויים גדולים במסלולים של קווי אוטובוס, ושהרשת שלנו תישאר ספגטי עוד הרבה זמן.

בקטן - מסוף התח"צ בקניון הגדול שבפתח תקווה. עשו מסוף מאוד יפה ומושקע עם הצללה מאסיבית, מסכי מידע מודרניים, הרבה ספספלים, מקום לשילוט ברור, במקום מאוד נגיש תחבורתית - והוא עומד ריק שנים בגלל טעויות טפשיות שנעשו בתכנון שלו כשכל גורם מעורב (עיריית פ"ת, משרד התחבורה, נת"ע) מאשים את הגורמים האחרים.

עוד בפ"ת - תחנה מרכזית פ"ת. מקום זוועתי. והפרויקט החדש שרוצים לבנות במקומה, שיהיה גם זוועתי אבל מסיבות אחרות.
 
דווקא תחנת השלום היא אחת התחנות הפופולריות של הרכבת

ניסיתי לאסוף עוד כמה דוגמאות מהארץ
תחנת הרכבת ראש העין דרום - נסגרה זמן קצר יחסית אחרי שנפתחה כשהבינו שהמיקום שלה לא תואם לתוכניות הפיתוח העתידיות (וייקח זמן עד שתיפתח שוב)

תחנת השלום - חריגה עצומה בתקציב ותחנה שלנצח תהיה קטנה מדי, צפופה מדי, ועם איכות אוויר גרועה

הארגון מחדש של קווי האוטובוס שהיה ב2011 - חשבו שיכלו לשנות מסלול של כמעט כל קו בגוש דן בלי לתת לנוסעים מספיק התרעה מראש - לשנות את כל הקווים בבום אחד, ושזה יעבוד. הbacklash העצום שזה יצר גרם לביטול של כמעט כל השינויים שנעשו ברפרומה הזו, למרות שחלק גדול מהם היה יכול להיות טוב ולהפוך את הרשת ליותר היררכית. הכישלון של הארגון-מחדש גרם לכך שעכשיו מפחדים לעשות שינויים גדולים במסלולים של קווי אוטובוס, ושהרשת שלנו תישאר ספגטי עוד הרבה זמן.

בקטן - מסוף התח"צ בקניון הגדול שבפתח תקווה. עשו מסוף מאוד יפה ומושקע עם הצללה מאסיבית, מסכי מידע מודרניים, הרבה ספספלים, מקום לשילוט ברור, במקום מאוד נגיש תחבורתית - והוא עומד ריק שנים בגלל טעויות טפשיות שנעשו בתכנון שלו כשכל גורם מעורב (עיריית פ"ת, משרד התחבורה, נת"ע) מאשים את הגורמים האחרים.

עוד בפ"ת - תחנה מרכזית פ"ת. מקום זוועתי. והפרויקט החדש שרוצים לבנות במקומה, שיהיה גם זוועתי אבל מסיבות אחרות.
דווקא תחנת השלום היא אחת התחנות הפופולריות של הרכבת
תמיד בטופ 3 מבחינת מספר הנוסעים. אכן לא נעים לשהות בה (אולי כדאי שתהיה בה עמדה לקניית מסכות כמו אלו שנפוצות בערי סין המזוהמות).
ממה שציינת הרפורמה הכושלת של האוטובוסים ב-2011 נשמע כמו הכשלון הגדול ביותר. תחנת רא"ה זה מקומי מדי ותחנת השלום כן זוכה להצלחה (גם אם היא לא נעימה במיוחד).
 

Bus Nerd

Active member
הצלחה זה יחסי

דווקא תחנת השלום היא אחת התחנות הפופולריות של הרכבת
תמיד בטופ 3 מבחינת מספר הנוסעים. אכן לא נעים לשהות בה (אולי כדאי שתהיה בה עמדה לקניית מסכות כמו אלו שנפוצות בערי סין המזוהמות).
ממה שציינת הרפורמה הכושלת של האוטובוסים ב-2011 נשמע כמו הכשלון הגדול ביותר. תחנת רא"ה זה מקומי מדי ותחנת השלום כן זוכה להצלחה (גם אם היא לא נעימה במיוחד).
הצלחה זה יחסי
המיקום של תחנת השלום הוא לא פחות ממושלם. הבעיה היא הביצוע. היא פופולרית רק בגלל המיקום. בפועל אולם הנוסעים לא ממוזג בקיץ, עם אקוסטיקה שעושה כאב ראש, זיהום האוויר ברציפים מגיע לרמות מסוכנות, הצפיפות אסטרונומית וצריך להידחף כדי להיות מסוגל לרדת מהרכבת בכלל (מסכנים תיירים עם מזוודות) וכו' וכו'.

אני לא חושב שאפשר לקרוא לתחנת השלום "הצלחה", אבל אני מניח שהמדדים שלנו להצלחה של תחנת רכבת הם שונים.
 

J e n i e

New member
מסכימה עם הרוב, באמת תהיתי למה לא משנים גם את קווי בקעת אונו

ניסיתי לאסוף עוד כמה דוגמאות מהארץ
תחנת הרכבת ראש העין דרום - נסגרה זמן קצר יחסית אחרי שנפתחה כשהבינו שהמיקום שלה לא תואם לתוכניות הפיתוח העתידיות (וייקח זמן עד שתיפתח שוב)

תחנת השלום - חריגה עצומה בתקציב ותחנה שלנצח תהיה קטנה מדי, צפופה מדי, ועם איכות אוויר גרועה

הארגון מחדש של קווי האוטובוס שהיה ב2011 - חשבו שיכלו לשנות מסלול של כמעט כל קו בגוש דן בלי לתת לנוסעים מספיק התרעה מראש - לשנות את כל הקווים בבום אחד, ושזה יעבוד. הbacklash העצום שזה יצר גרם לביטול של כמעט כל השינויים שנעשו ברפרומה הזו, למרות שחלק גדול מהם היה יכול להיות טוב ולהפוך את הרשת ליותר היררכית. הכישלון של הארגון-מחדש גרם לכך שעכשיו מפחדים לעשות שינויים גדולים במסלולים של קווי אוטובוס, ושהרשת שלנו תישאר ספגטי עוד הרבה זמן.

בקטן - מסוף התח"צ בקניון הגדול שבפתח תקווה. עשו מסוף מאוד יפה ומושקע עם הצללה מאסיבית, מסכי מידע מודרניים, הרבה ספספלים, מקום לשילוט ברור, במקום מאוד נגיש תחבורתית - והוא עומד ריק שנים בגלל טעויות טפשיות שנעשו בתכנון שלו כשכל גורם מעורב (עיריית פ"ת, משרד התחבורה, נת"ע) מאשים את הגורמים האחרים.

עוד בפ"ת - תחנה מרכזית פ"ת. מקום זוועתי. והפרויקט החדש שרוצים לבנות במקומה, שיהיה גם זוועתי אבל מסיבות אחרות.
מסכימה עם הרוב, באמת תהיתי למה לא משנים גם את קווי בקעת אונו
כשהתחילה הרפורמה ב-2011 אמרו שישנו אותם חצי שנה אחר כך, כנראה נבהלו. בקווים האלו לא חסרים קווי ספגטי, זה בטוח. ועוד החזירו את קו 45 אחרי הרפורמה, קו סופר ספגטי.

המסוף בקניון הגדול בפתח תקווה פשוט מוחבא איפשהו. לא ברור לי מה עשו שם בתכנון, אבל בכמה פעמים שניסיתי ללכת אליו מהקניון או מבית החולים הייתי צריכה לעשות סיבוב די גדול, ובמקרה שיש לי בחירה אני מעדיפה ללכת לתחנה הקודמת בקווים.

תחנת השלום במיקום נפלא, יחסית נגישה מהקניון והרחוב, ועכשיו תהיה גם מהצד השני של הגשר, שזה מוצלח מאוד. התחנה עצמה באמת מלאת עשן וצפופה, אבל יש לי תקווה שאחרי שיעברו לרכבות חשמליות והצד השני לחתנה יפתח המצב יהיה טוב סך הכל. היה גם נחמד אם היתה לתחנה גישה גם מהצד המזרחי של האיילון, אבל לא ברור לי איך אפשר לעשות משהו כזה.
 

Bus Nerd

Active member
המסוף בקניון הגדול לא פעיל עדיין, למה שתצטרכי ללכת אליו?

מסכימה עם הרוב, באמת תהיתי למה לא משנים גם את קווי בקעת אונו
כשהתחילה הרפורמה ב-2011 אמרו שישנו אותם חצי שנה אחר כך, כנראה נבהלו. בקווים האלו לא חסרים קווי ספגטי, זה בטוח. ועוד החזירו את קו 45 אחרי הרפורמה, קו סופר ספגטי.

המסוף בקניון הגדול בפתח תקווה פשוט מוחבא איפשהו. לא ברור לי מה עשו שם בתכנון, אבל בכמה פעמים שניסיתי ללכת אליו מהקניון או מבית החולים הייתי צריכה לעשות סיבוב די גדול, ובמקרה שיש לי בחירה אני מעדיפה ללכת לתחנה הקודמת בקווים.

תחנת השלום במיקום נפלא, יחסית נגישה מהקניון והרחוב, ועכשיו תהיה גם מהצד השני של הגשר, שזה מוצלח מאוד. התחנה עצמה באמת מלאת עשן וצפופה, אבל יש לי תקווה שאחרי שיעברו לרכבות חשמליות והצד השני לחתנה יפתח המצב יהיה טוב סך הכל. היה גם נחמד אם היתה לתחנה גישה גם מהצד המזרחי של האיילון, אבל לא ברור לי איך אפשר לעשות משהו כזה.
המסוף בקניון הגדול לא פעיל עדיין, למה שתצטרכי ללכת אליו?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה