טבם של דברים כאלו להרגע.
פעמיים יצא לי לגור בדירות שכורות, עם שכנים לא נחמדים בעליל. קרה גם פעם שהבן שלהם כעס על הלכלוך שחשב שהוא משלנו, ועם רצח בעיניים הוא צעק עלי ועשה תנועה של שיסוף גרון. שבוע עברנו במדרגות בשקט, השתדלנו לא להראות, והעניינים נרגעו. אם לא נרגע, גם אחרי שיחה שקטה, וממילא את מתכוונת לעבור דירה, עשי זאת. בהצלחה.